Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fargo schreef:russel Ik en onze DA wisten toen het binnen een kwartier na zijn vertrek weer begon dat dit heel fout was en een bezoek naar de kliniek zou gaan betekenen. Het grootste probleem was dat hij zich de hele tijd liet vallen, dus hoe laad je een paard dat steeds gaat liggen. De DA, onze zeer betrokken en behendige staleigenaar, een zeer goede vriend en manlief en mijzelf hebben daar behoorlijk teamwerk moeten verrichten om hem meerdere malen overeind te krijgen en te houden en op de trailer te krijgen. A morning from hell, dat kan ik je wel vertellen.
Heb veel dingen geprobeerd voor zijn luchtzuigen. Op de kliniek kreeg hij maagzuurremmers, maar tijdens het eten blijft hij toch luchtzuigen. Gelukkig doet hij het eigenlijk alleen tijdens eten en na evt stressvolle gebeurtenissen. Denk gerust mee, ik vertel wel of ik het al geprobeerd hebHij kreeg al speciale slobber (maar toen nog droog, nu echt wel nat) voor koliekgevoelige paarden en deed het daar de rest van het jaar eigenlijk voor het eerst erg goed op.
@aisie: dat klinkt inderdaad heel herkenbaar. Dank voor de goede wensen!
@quintus: dat klinkt ook verschrikkelijk zeg. Ik ga nu een paar keer per dag om slobber te maken en natuurlijk om te kijken hoe het gaat. Ik ben wel heel blij dat hij erg graag wil eten en eigenlijk op de kliniek ook tijdens hele stormachtige dagen (waar hij normaal slecht tegen kan) geen centje pijn had.
@bojangles, thanks for that!!! Nu kan ik vannacht slapen, dan valt wat hij nu heeft echt mee. Krijgen ze daar nog wat voor of moet dat gewoon wegtrekkenb?