Mok en Bachtherapie?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 21:09

Dank je, volgens mij gaat het nu al iets beter. Ze kan ook best allergisch zijn voor een bepaald plantje in de wei. Maar vind maar eens uit welke plantje..... Ik hoor trouwens over steeds meer paarden (met bles dan) die rood op de neus worden, misschien komt het toch ook door luchtvervuiling. Er krijgen immers ook steeds meer mensen last van zonne-allergie of andere allergieën Boos!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 08:51

ja of wat dacht je van alle toegevoegde goedgekeurde nummer E-tjes... jummie, al die chemische troepjes!! Of alle pcp's die overal inzitten.... ja zo kunnen we nog wel even doorgaan Boos!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 21:03

Iemand op bokt had eens de tip gegeven om als wondermiddel bij de drogist een oranje tubetje te kopen (zalfje), dat heb ik gedaan en heb dat nu ook maar eens op Soxjes neus gebruikt, en zie, het geneest wondersnel. Het rode is helemaal weg, de korstjes vallen er zó af, echt super!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 21:58

Wat is het merk van het zalfje en wat zit er in dan?

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 18:11

't tubetje ligt in mijn auto (ik heb van Tanja van bokt een bestelautootje gekocht dat nu fungeert als paardenauto) dus ik zal straks kijken.
Heb vanmiddag mijn doos spulletjes ontvangen van de Paardendrogist, met als welkomstgeschenk een zak vanillekoekjes, mmmm, Sox's favoriete smaakje geloof ik Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 20:03

Pellie schreef:
Wat is het merk van het zalfje en wat zit er in dan?

is het toevallig callendual zalf van VSM?