Ochja, alles in medische termen lijkt erger dan het is hoor . Je weet pas zeker als je je wel of niet zorgen moet maken eenmaal je de juiste diagnose kent. Anders is het het allemaal niet waard . Succes!
Door het rotweer de afgelopen dagen was het niet vertrouwd om met de trailer te rijden. We hebben maandag een afspraak bij de kliniek om 11 uur..
Verder lijkt hij er niet beter op te worden. Ik heb hem toch even in de bak los gedaan. Normaal gesproken is hij dan helemaal gek. Nu kon er niet eens een drafje vanaf. Hij heeft de hele tijd met zijn hoofd naar beneden in de bak gestaan..
Ik ga zo ook weer bij hem kijken en houd het goed in de gaten..
Dat is logisch..Aan de ene kant wil je weten wat er is maar aan de andere kant ben je bang voor wat de uitslag is. Wie weet valt het allemaal mee en haal je jezelf voor niets allemaal doem scenario's in het hoofd.
Ja inderdaad. Ik wil wel positief blijven maar ook weer niet te. Want dan komt het als het niet erg positief is deste harder aan. Ik probeer er dus wat tussen in te blijven. Maar dat valt niet mee.
Zijn hart is helemaal goed! Dus daar ligt het gelukkig niet aan! Ook problemen bij gewrichten konden het niet zijn aangezien hij het bij alle 4 benen heeft.
Hij denkt nu dat het iets met eiwit tekort is. Of dat nou is dat hij te weinig eiwitten in het voer krijgt, ze zelf niet goed op kan nemen, iets aan de nieren enz. is moet blijken uit de bloedtest. Morgen of overmorgen krijgen we daar de uitslag van.