Gezond zal het niet zijn, maar 1tje kan geen kwaad...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miss_Montana schreef:Cowgirl schreef:Ik maak er altijd slobber van. Halve kilo in de emmer, warm water erbij en smullen maar.
Echt waar? Wat grappig! Maar doe je dat dan met die grote dingen (taai-taai's) of echte pepernootjes waar de pieten mee strooien? Mijn paard is dol op die laatste zijn we vorig jaar toevallig achter gekomen. Denk dat ik haar met een bakje slobber incl. pepernootjes heel blij kan maken haha!
Iris82 schreef:_Amigo schreef:Ach mijn paard krijgt ook winegums, appelsap, koekjes, snoepjes etc. ook pallekrige dingen en hij leeft nog steeds!
Zei ik ergens dat ze er van dood gaan?
Ik zeg nergens dat ze er van dood gaan. En voor de TS: nee er zit niets in dat giftig is (in die hoeveelheid).
Goof schreef:Paard moet ook genieten van de Sinerklaastijd?? Waarom? Wat is daarvan nou weer de toegevoegde waarde? paard wordt echt niet gelukkiger als hij een kruidnootje krijgt. Geef het dier liever iets normaals.
En daarbij.... een liksteen voorziet in behoeften als zouten en mineralen, dus die wordt wel degelijk gegeven met een duidelijke bedoeling.
_Pretty schreef:Mag ik even weten, nu jullie mij ook vragen stellen, waarom er meteen zo sarcastisch wordt gedaan?
Ik stel gewoon een vraag en wil hier graag antwoord op. Waarom zet je je paard in de stal met een liksteen, wordt ie ook niet beter op toch? Wat maakt het uit,
Dus pepernootjes zijn niet verstandig, maar kruidnootjes zijn niet erg?
_Pretty schreef:Ik durf Pretty ook geen chocola te geven omdat ik weet dat dat voor honden giftig is dus ik denk voor pony's ook wel.
+ Chocola is allemaal chemische troep.