jeetje wat vreselijk... waarom is 2011 zo'n verschrikkelijk rotjaar voor ons prachtige ras!!! Ik hoop echt dat ze Déclan nog kunnen helpen.. ik wens je heel veel sterkte en ook wijsheid toe!!
Het zit je echt niet mee wat een narigheid verschrikkelijk het arme mannetje ik hoop van harte dat er nog een klein strohalmpje voor hem over is op deze wereld ik ga voor je duimen.....
oké hier een update ik Durft een heel klein beetje posetief te zijn. De 2de opinie van een andere dierenarts is toch posetiever. Zijn ervaring is dat een paard zo jong als déclan soms wel terug voldoende bot aanmaken om de breuk te "herstellen" We gaan het allesinds proberen morgenvroeg komt de smit om er een speciaal ijzer onder te zetten en dan minstens 3 maand weiderust maar das helemaal geen probleem al moet hij een jaar lekker niksen als mijn manneke ma terug beter word allemaal heel hard duimen dus over 3 maanden terug foto's kijken of de breuk betert en of hij niet meteen artrose gaat maken op dat been enz... We zijn er nog niet uit maar het is allesinds een poging die we zeker willen nemen met Déclan. Ik hou jullie zekers op de hoogte
grid
Geplaatst: 12-11-11 21:53
o wat fijn toch weer een klein beetje licht aan de horizon
Hier wordt geduimd!!! *duim duim duim duim duim duim duim*
Dikke knuf meis! Toitoitoi voor morgen! Het zal wel even flink zeer doen, dat ijzer ondertikken, sterkte daarmee en een hele dikke vette knuffel voor je knappe ventje.. Als er iets is wat ik kan doen, bellen he..
geerke
Geplaatst: 12-11-11 22:56
nog niet de moed laten zakken hoor! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!Dat zou jij toch moeten weten?
wat vreselijk om dit te lezen. heel veel sterkte !!! bij Tom Marien zit je zker goed als iemand hem kan helpen dna is hij het wel. wij hebben zelf ook zeer goede ervaringen met hem. nogmaals veel sterkte
Thanx allemaal en t duimen mogen jullie echt nog even volhouden want niks is zeker we geven wel wat we kunnen. Vanmorgen om 09.30 was de smit er al. Mijn paardjes doen het al 10 jaar met natuurlijk hoefkappen dus gelukkig kon ik nog bij mijn 1ste hoefsmit terecht van vroeger. Deze had dan ook meteen echt alles bij laspost, over, slijpschijf enz... Déclan heeft nog nooit in zijn leven een ijzer onder geslagen gehad laat staan als hij pijn heeft en dan nog warm beslag. Gelukkig was hij ongeloofelijk braaf bij het aanleggen van het hete ijzer kreeg hij even die verbrande lucht in zijn neus en keek geschrokken op naar me net of hij wilde zeggen :"baasje help ik sta in de fik !!" maar na een paar geruststellende woordjes was alles oké natuurlijk ook veel Bixjes, wortelen en paardenkoekjes maar dat verdiende hij wel De smit is meer dan een uur bezig geweest. Ik ken niet veel van ijzers maar het ziet er denk ik top uit nu is het afwachten en blijven duimen. Ik post een paar foto's de rest kunnen jullie in dit album zien op mijn facebook ik heb die speciaal openbaar gemaakt https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150393089869501.376699.773859500&type=3&saved Wat geruststellende woordjes influisteren, let niet op mijn hippe oorwarmers maar t was echt koud man !
lekker verwennen, Ik zou hem echt niet kunnen missen
Nadien stond hij al zo ik hoop dat dat een goed teken is
En nu maar blijven hopen hopen en hopen maandag bel ik nog naar Tom marien om te vragen voor supplementen die het groeien van bot bevorderen meer kunnen we helaas niet doen.
Laatst bijgewerkt door Quinzy op 13-11-11 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt
De link van je facebook doet niet (geen toestemming) Maar wat een verhaal.. en hoe 'stom' dat zulke dingen kunnen gebeuren. Ik hoop echt dat dit wat voor Déclan kan doen, zo jong om hem al te laten gaan! Heel veel sterkte. En voor botaanmaak; Glucosamine. Heb ik mijn paard ook maanden gevoerd tijdens een gecompliceerde beenbreuk.