Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
randie schreef:TS voor als hij weer rustig is en de huid niet kapot : Klitwortel van de kruitvat. Kost 2-3 euro en werkt heel goed tegen schuren. Maar is dus preventief kan niet als ze wondjes heben want dat prikt heel erg..
@ Evelli : Wie zegt dat ze niks doet? Ik heb bij mijn vorige paard toen ook echt ALLES geprobeerd maar niks werkte.. En hij hield dus zijn jeuk. Uiteindelijk was klitwortel in combi met een goede vliegendeken de oplossing..
En een dierenarts kan er inderdaad weinig aan doen. Sterker nog er zijn zelfs paarden die afgemaakt worden omdat het niet te behandelen is.
GamblersCup schreef:TS, waarom bel je de DA niet?
En waarom zorg je er niet voor dat de jeuk aangepakt wordt, ipv je paard nu niet eens meer de mogelijkheid te geven om te krabben? Heb je zelf wel eens erge jeuk gehad en dat je niet kon krabben? Ik vind je... nou ja, laat maar... laten we zeggen dat je blij moet zijn dat ik niet weet waar je woont. Want je had van mij een enórme trap onder je reet gehad om de DA te bellen.
GamblersCup schreef:Nee, dat wil ik niet. 4 jaar zo door laten lopen, ach, deze DA kan er niets aan doen. En gewoon geen antwoord geven op de steeds terugkerende vraag van verschillende mensen hier.