papagroom schreef:Deze mafketel is hier aleen paar keer op stal geweest......niet normaa lmeer,de behandelde paarden moesten een weekbij komen.
Ik heb geen geluid maar waarmee prikt ie nou elke keer dat paard?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
papagroom schreef:Deze mafketel is hier aleen paar keer op stal geweest......niet normaa lmeer,de behandelde paarden moesten een weekbij komen.
http://www.youtube.com/watch?v=JeKQjdBr8b
DDW1190 schreef:Ja inderdaad![]()
Ik vind echt dat die kerel een verbod op paarden nodig heeft!
kijk maar eens na de kracht die hij uitoefent als hij de hals wilt 'kraken' hij gooit gewoon zijn hele gewicht in de strijd!
Als je na de ogen van het paard kijkt zegt het al genoeg! ik vind het echt niet normaal! sorry
MaaikeMo: volgens mij moet je eerst een opleiding fysiotherapie volgen voordat je mag studeren voor osteopaat!
DDW1190 schreef:Maaikemo: Dan ben ik benieuwd welke je allemaal kent die dat doen? want volgens mij is dat een heel klein deel
papagroom schreef:de maloot,op t filmpje,doet zelfs aan adelrlating...t zou verboden moeten worden.