Elvira ik wist ook niet wat het precies was lijkt nogal op gewone tape namelijk
maar las hier dat hetbiets speciaals was
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
maar las hier dat hetbiets speciaals was
Ragdollcat schreef:Sorry, maar dit vind ik te ver gaan en dat betekend dat je echt teveel van het dier vraagd dat het zo in ademnood is dat het met een tape opengezet moet worden. Het wordt steeds gekker zeg. Waar gaat het heen met de sport.
lees je toch eens in voordat je iets schreeuwt.
Ragdollcat schreef:Sorry, maar dit vind ik te ver gaan en dat betekend dat je echt teveel van het dier vraagd dat het zo in ademnood is dat het met een tape opengezet moet worden. Het wordt steeds gekker zeg. Waar gaat het heen met de sport.
.
* colette_007 schreef:Holypope ik snap niet dat je nog oneliners in dit topic blijft zetten gezien je 0 toegevoegde waarde hebt.
Orchidee helemaal mee eens! Ik zag toevallig dat op poster vd paard en sport t paard ook op had zit idd vrij hoog maar is omdat nie de "neusgaten" wijder moeten worden maar de buis naar de uirgang.
En idd mijn paard kan best zonder, maar als je merkt dat hij onnodig moe word (door minder zuurstof krijg je verzuring) lijkt het me fijner om hem dit wel te geven dan hem helemaal kapot in de verzuring te rijden, dan zal hij er vast meer plezier in krijgen... Not
Daarnaast is het niet allren bij cross maar zie het ook bij springen (is dat ook al verboden holypope? *btw je doet je naam wel eer aan*
.
en wat wel paatdwaardig is
colette_007 schreef:Lusitana bedankt
Holypope: vind je reactie erg vreemd heb heb er ook melding vAn grmaakt gezien je in dit yopic aan de gang blijft als je perse wilt discussieren daarover kun je een eigen topic openen. Ik denk dat menig ruiter hier iets anders over denkt en dat je nie weet waar je het over hebt. Hiermee is voor mij de kous af in een ander topic wil ik gerust met je erover verder discusieren.
Ragdolcatt: ook een andere discussie maar als ik dus sport en in ademnood kom (wat ik snel heb omdat ik door mn neus niet kan ademen) mag ik dus niet meer sporten...
Zoals in openingspost is beschreven heeftnpaard topconditie (aldus DA die hem onderzocht heeft) maar op een of andere manier te weinig lucht. Dress/spr geen last van maar met cross merk ik t wel, waarom dan je paard niet helpenelk gezond paard kan een b cross lopen hoor dat is helemaal niet ongezond
deden maar meer ruiters het
Maargoed iedereen bedankt ik heb voorlopig even genoeg info!
HolyPope schreef:colette_007 schreef:Holypope ik snap niet dat je nog oneliners in dit topic blijft zetten gezien je 0 toegevoegde waarde hebt.
Orchidee helemaal mee eens! Ik zag toevallig dat op poster vd paard en sport t paard ook op had zit idd vrij hoog maar is omdat nie de "neusgaten" wijder moeten worden maar de buis naar de uirgang.
En idd mijn paard kan best zonder, maar als je merkt dat hij onnodig moe word (door minder zuurstof krijg je verzuring) lijkt het me fijner om hem dit wel te geven dan hem helemaal kapot in de verzuring te rijden, dan zal hij er vast meer plezier in krijgen... Not
Daarnaast is het niet allren bij cross maar zie het ook bij springen (is dat ook al verboden holypope? *btw je doet je naam wel eer aan*
Aaach... je hoeft niet te gaan huilen.........
Mijn mening is en blijft: Dit is geen sport voor paarden . (punt)

HolyPope schreef:Ik heb geen paard.
Ik weet dat bij de cross in engeland nogal 's een paard een been breekt.
Paard moet dan afgemaakt worden.
Hier is het godzijdank een beetje softer allemaal.
Eigenlijk heb ik liever dat een ruiter zijn nek breekt... dan dat een paard z'n been breekt.
Ik weet dat paarden onder controlle staan van dierenarts, maar toch....
vind ik het geen sport voor paarden!