Ik wacht even de uitslagen op papier af, die ontvang ik waarschijnlijk vandaag of morgen. En afhankelijk daarvan zal ik bij de dierenarts nog extra informeren naar Lyme en Leverbot. Als er voor leverbot een goedkoop, niet schadelijk (voor het paard dan) medicijn is, dan wil ik dat misschien wel gaan proberen.
Geerke: mijn paard hoest al heel lang niet meer. In januari heeft hij 2 keer in 3 weken gehoest tijdens het werk en verder helemaal nooit. De dierenarts vond het toen niet nodig om het te behandelen. Ook heb ik inmiddels de uitslag van de bloedtest en alle waardes waren helemaal goed. (zie mijn posts op de vorige pagina). Ze hebben hem op vanalles gecontroleerd, maar ik weet niet waarop precies. Krijg vandaag of morgen de uitslagen op papier.
Hij heeft al vaker Equest Pramox gehad (volgens mij 1 keer per jaar). Sowieso heeft ie dat half september ook nog gehad en op stal hebben ze verder een heel goed ontwormschema. De dierenarts kon ook niks ontdekken in het bloed waaruit blijkt dat hij bloedwormen heeft. Ik heb daar nog specifiek naar gevraagd.