Hey raak je verslaafd aan he haha. ik heb een zak basisbrok besteld van voergezond. hoop dat ie nog op tijd binnen is, anders moet ie het even een paar dagen met muesli doen
jaa zal ik doen, bedankt voor de interesse:) Ben zelf ook heel erg benieuwd! Het wennen aan de stal en de nieuwe paardjes zelf zal hopelijk wel vrij soepel verlopen, maar ben heel erg benieuwd hoe hij het op de nieuwe brokken gaat doen
Als het goed is komt er binnenkort een afhaalpunt voor voergezond in zuid-limburg, vriendin van 'n stalgenootje gaat zich aanmelden. Ik voer zelf de normaalbrok en laat deze ook bezorgen (à 7,50) dus ik wacht ook met smart af..
Oooh dat zou echt super zijn! want was zelf al aan't denken om bij de volgende bestelling meerdere zakken te bestellen zodat ik al in ieder geval 1 a 2 keer bezorgkosten heb gespaard. Maar een afhaalpunt zou echt ideaal zijn. ben benieuwd!
Als je meer dan 1 zak bestelt betaal je volgens mij al 30 euro aan verzendkosten, dus dan zou je wel erg veel zakken moeten bestellen om goedkoper uit te zijn. Zodra ik diegene weer zie zal ik vragen hoe 't ermee zit, en als 't officieel is zal ik dat even melden.