Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
donnie13 schreef:Ik had nog een vraag over ,wat ongeveer de kosten zijn van het inslapen van een paard.
En hoe duur het is als de rendac je paard op komt halen.
donnie13 schreef:_R_G_ dat heb ik zelf ook wel dat ik wil zien of hij egt dood is.
Ik blijf wel gewoon bij hem zo dat hij dan rustig heen kan gaan.
Ik heb het er nog steeds moeilijk mee met deze keuze , maar dit is toch wel het beste voor hem.
Ik neem wel snoepjes voor hem mee ,zo dat hij niet denkt dat het eng is.
Als hij naar de in slaap kamer gaat.
Ik zet hem de laaste paar dagen lekker op het weiland, zo dat hij een leuke tijd nog deze laaste paar dagen krijgt.
ja het lijkt mij straks ook een eng gevoel ,dat je dan alleen met een halster in je hand staat. zonder paard.![]()
Als ik er al aan denk word ik al niet goed van die gedachten.
baszo17 schreef:er is een enorme rust.
je paard word naar een gewone box gebracht en het is niet dat er een rare sfeer hangt ofso.
hij/zij krijgt een spuitje dat ze gaat slapen, dan valt ze om, dat is raar maar dan leeft ze nog wel, dan kan je er even bij zitten en afscheid nemen, dan komt de dierenarts terug en krijgt hij/zij een spuit dat het hart stopt, en dan is het al over....
veel sterkte!!

donnie13 schreef:_R_G_ dat heb ik zelf ook wel dat ik wil zien of hij egt dood is.
Ik blijf wel gewoon bij hem zo dat hij dan rustig heen kan gaan.
Ik heb het er nog steeds moeilijk mee met deze keuze , maar dit is toch wel het beste voor hem.
Ik neem wel snoepjes voor hem mee ,zo dat hij niet denkt dat het eng is.
Als hij naar de in slaap kamer gaat.
Ik zet hem de laaste paar dagen lekker op het weiland, zo dat hij een leuke tijd nog deze laaste paar dagen krijgt.
ja het lijkt mij straks ook een eng gevoel ,dat je dan alleen met een halster in je hand staat. zonder paard.![]()
Als ik er al aan denk word ik al niet goed van die gedachten.
.