wat zou ze meegemaakt hebben,wat kan ik doen? incl. foto"s

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 15:41

Jeetje! Nee dat zou je niet verwachten idd. Moet het bekken nu ook nog bekeken worden (rontgen) om te zien of alles goed genezen is? Of loopt ze gewoon goed?

En wat zei de VA van de striemen en witte plekken op d'r benen (of had ie logischerwijs) geen tijd meer ernaar te kijken?

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-11 15:45

ze loopt wonderbaarlijk genoeg als een kievit , daar is absoluut niks aan te zien , afhankelijk van het genezingsproces zullen we beoordelen of we nog een rontgenfoto laten maken.
sommige witte littekens waren idd van peesbeschermers die te strak hebben gezeten , en de andere littekens leken idd op littekens van bijv. prikkeldraad.
omdat ik em niet zo goed raad weet met de situatie heb ik nog een topic geopend, want ik weet niet zo goed wat ik aanmoet met de oude eigenaresse , dit is gewoon verwaarlozing / ontzeggen van medische zorg.

[MD] schokkend!! wat nu?

Lotteettol

Re: wat zou ze meegemaakt hebben,wat kan ik doen? incl. foto"s

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 14:07

Wat onzettend erg dat je merrie zoiets heeft....zit met open mond te lezen....en wat onzettend goed dat je zo veel voor haar doet! Petje af hoor..!!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 16:34

Wat zal dat paardje jou dankbaar zijn wat je nu allemaal aan haar doet. Geen wonder dat ze zich rustig laat verplegen; dat had maanden eerder moeten gebeuren. Ik heb de foto's gezien, brrrrr. Hoop dat de zwelling snel mindert en ze goed herstelt.
Veel plezier met het meisje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 16:57

Gadverdamme,wat vreselijk zeg,wat moet ze een pijn hebben gehad. Hopelijk knapt ze snel op :)

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-11 18:47

zoals ik ook in het andere topic heb verteld weet ik inmiddels ongeveer wat er gebeurt is , zij zou begin dit jaar getrapt zijn door een ander paard , zo erg dat zij nauwlijks kon lopen , en zij heeft daarna niet de medische zorg gekregen die ze nodig had , zoals ik het mag geloven wegens een verkeerde diagnose van de dierenarts (heb ik mijn bedenkingen over) en algehele onkunde van de eigenaren. (die onkunde hebben wij duidelijk gezien, resultaat is er dan ook naar!!)
gelukkig heeft ze nu met haar 23 jaar praatjes voor een 5 jarige, dus we gaan de goede kant op!

_Mojo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 20:08

Dat op haar been lijkt erop alsof ze inderdaad heeft vastgezeten in het prikkeldraad, en waar ik ook meteen aan dacht waren dorens. Het zijn allemaal kleine plekjes en wondjes, ziet er uit alsof ze door de dorens is gelopen. Dat op het hoofd lijken me schuurplekken van het hoofdstel?

gesina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 22:11

Helaas bestaan er nog zulke mensen die hun dieren aan hun lot overlaten en ze op vreselijke wijze laten lijden.
Voor sommigen komt er redding en worden ze door mensen zoals jijzelf weer liefdevol verzorgt.
Ik wens jou en je paardje veel geluk en een spoedig herstel

L_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 00:09

wow, dat is idd heel zielig..
Gelukkig heb jij dat nu wel ontdekt en word ze nu wel behandeld!!
Succes ermee iig!!