Mikkie"]
[quote="fsoudan schreef:Kijk dat soort mensen kunnen voelen, en die voelen dit erg goed aan. Die kunnen precies voelen wat jij voelt, en sommige weten gewoon wat jij denkt. Dat is het stukje paranormale wat je moet hebben wil dit kunnen doen. Het magnetiseren is niet alleen voelen waar een paard pijn heeft, of waar een paard last van heeft, het is ook cominuceren met iets of iemand.
Dit klinkt misschien een beetje wevend, maar als je je hierin verdiept zie je dat dit niet anders kan.
En dat is ook reden waarom de auteur van het boek Communiceren met dieren de eigenaar er niet bij wilt hebben. De eigenaar kan de vragen opschrijven, maar mag niet bij de 'reading' aanwezig zijn. Of tenminste, dat heeft ze liever niet.
Citaat:Paarden pikken dat natuurlijk ook direct op als iemand een beetje onzeker overkomt....daar hebben ze dan ook geen vertrouwen in.
Nee, ik zou mijn 'levensverhaal' ook niet vertellen aan iemand waarin ik geen vertrouwen heb. Lijkt me vrij logisch. Maar ik meen ergens gelezen te hebben dat Loeki zelf ook zegt dat ze bang is voor paarden. Of zit ik er nu helemaal naast?
[/quote]
Waarom mag de eigenaar er niet bij zijn ??? Ik ben het hier niet mee eens. Een goed iemand kan praten met iedereen erbij. Die kan praten met een paard terwijl niemand dit door heeft. En waarom zou een paard iets niet willen vertellen??? Ik denk niet dat een paard zich voor praten met een mens afsluit, maar eindelijk eens blij is dat het zijn verhaal kwijt kan aan iemand die hem/haar wel begrijpt.