Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wodan schreef:Dank je eef. Ben wel blij dat hij net nu ook heeft. Nu bouwt hij gelijk anti stoffen op tegen droes en kan hij het nooit meer krijgen.
Maar wat moet je eigenlijk doen als het abces gesprongen is met wat moet je het schoon houden?
Summertje schreef:Wij hebben ook een droesgeval op stal...
Gisteravond geconstateerd, al dikke opengebroken bulten aan de kaak....
Mijn 2-jarige hoest ook al, ik haaaaat dit:(:(:(:(:(:(
En met mijn andere paard voorlopig niet het erf af, dus kan niet meer trainen.. Kan mijn lessen wel vergeten..... Echt poedersuiker.
En als die 2 jarige het krijgt dan is het dubbel poedersuiker.
Cowgirl schreef:dat hangt toch ook van het paard af? als het paard normaal gesproken al rond de 38 heeft is iets hoger dus ook niet echt iets om je zorgen over te maken. Het ligt tussen de 37,3 en 38,5 geloof ik.. Kan t wel even nazoeken?Nromaal gesproken is de temp van een paard net als bij mensen.
Bij 38+ spreek ik wel van een verhoging maar als het hoger wordt dan 38,5 spreek ikzelf wel van koorts.
.
MarkKH schreef:www.meldpuntdroes.nl is inmiddels actief... meld daar de plaats van alle droesstallen die je kent zodat iedereen hier rekening mee kan houden!
dynamiek"]
[quote="MarkKH schreef:www.meldpuntdroes.nl is inmiddels actief... meld daar de plaats van alle droesstallen die je kent zodat iedereen hier rekening mee kan houden!