Ontzettend stinkend geslachtsdeel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MiniLoe

Re: Ontzettend stinkend geslachtsdeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 18:58

preccies, en met dit warme weer en al die vliegen moet je ook nog eens oppassen voor maden, dan ben je helemaal ver van huis als die in de koker terecht komen!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:02

Het is niet genânt om er over te praten want de koker en de penis zijn gewoon onderdelen van een lichaam en echt niet anders dan een hoef of een tand en er is toch een ernstig probleem?
Ontstekingen zijn niet alleen pijnlijk, maar kunnen dodelijk zijn als het in de bloedstroom komt en als hij slecht kan plassen en het op gaat houden, kan zijn blaas knappen en dan gaat hij ook dood.
Het is niet iets wat je af kunt wachten!!!
Paarden kunnen ook kanker krijgen aan de penis.
Er moet echt naar gekeken.

Irmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 19:04

RoosIris schreef:
anders loop je met de pony naar de eigenaren om het te laten zien. Als de afstand te overbruggen is tenminste!

Hij staat aan huis. :Y) Dus dan moet ik hun huis binnenlopen, ik kan ze beter zelf even inlichten.
Ik snap niet dat ze het niet zien, ik voel me echt verantwoordelijk voor hem alsof hij m'n eigen pony is.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:09

dan haal je ze er toch even bij! Kunnen ze ook even kijken en dan neem ik aan dat ze zullen bellen.

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:17

Als de pony aan huis staat en de dierenarts wordt maar niet gebelt kan je alleen met een tuinslang (zonder sproeikop) en lauw water de koker uitspoelen (wel voorzichtig zijn met jezelf).
Wasmiddelen zou ik niet erbij gebruiken aangezien je niet goed erbij kan nog.

Ik hoop echt voor dit diertje dat de dierenarts heel snel komt.
En een pluim voor jou dat je het gezien heb.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:21

Irmy schreef:
Kan de dierenarts wel helpen? Want er zitten echt (grote) bulten op. Maar wel zielig ja, ik wil niet dat hij pijn lijdt.

Dan is het blijkbaar niet belangrijk genoeg voor je... Als je niet eens je best wilt doen om die man te verstaan en om voor je pony te vechten bij die vrouw...

Irmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 19:24

Janine1990 schreef:
Dan is het blijkbaar niet belangrijk genoeg voor je... Als je niet eens je best wilt doen om die man te verstaan en om voor je pony te vechten bij die vrouw...

Sorry, maar blijkbaar heb jij niet gelezen.
Ik heb al 3x gezegd dat ik met ze ga praten en er iets aan ga doen? Desnoods betaal ik zelf de dierenarts. Hij is echt wel veel voor mij waard.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:27

Irmy schreef:
Janine1990 schreef:

Sorry, maar blijkbaar heb jij niet gelezen.
Ik heb al 3x gezegd dat ik met ze ga praten en er iets aan ga doen? Desnoods betaal ik zelf de dierenarts. Hij is echt wel veel voor mij waard.

En toch kom je steeds met een 'ja maar.....'

Als je het echt zo aan het hart ging, dan had je niet eerst een topic op bokt gemaakt, maar was je meteen naar de eigenaar gerend. Ik kan me persoonlijk niet anders herinneren, als mij iets opviel, dan vroeg ik het meteen aan de eigenaar, en als het niets was, ach, dan was het niets, maar stel dat het wel iets was, had ik het in ieder geval gemeld.

Johalientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:29

Hopelijk bellen de eigenaren snel de veearts.
Dit klinkt echt pijnlijk. Arm dier

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:32

Irmy schreef:
Janine1990 schreef:
Dan ga je gewoon naar ze toe toch?

Ja, maar ik kan de man niet verstaan en de vrouw draait eromheen!

ik vind nu eigenlijk meer dat jij eromheen draait.

je kan ze ook gewoon even bellen of er inderdaad langsgaan.
genant is het niet je kan gwoon zeggen dat je de pony er van verdacht een ontsteking te hebben aan zijn geslachtsdeel. en gewoon uitleggen.
dan zeg je het maar 3 keer ivm zijn gehoorapparaat,

Irmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 19:33

Janine1990 schreef:
En toch kom je steeds met een 'ja maar.....'

Als je het echt zo aan het hart ging, dan had je niet eerst een topic op bokt gemaakt, maar was je meteen naar de eigenaar gerend. Ik kan me persoonlijk niet anders herinneren, als mij iets opviel, dan vroeg ik het meteen aan de eigenaar, en als het niets was, ach, dan was het niets, maar stel dat het wel iets was, had ik het in ieder geval gemeld.

Wie weet kon ik het zelf wel oplossen door het af te spoelen of met een of ander middel?
Maar gelieve niet verder off-topic te gaan, ik weet zelf wel hoeveel hij voor mij betekend.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:35

Hierin ga ik niet offtopic volgens mij... Je wilt het gewoon niet lezen.

Als een ontsteking zo erg is als ik kan opmaken uit de post, zou ik zeker niet gaan klooien. Ontsteking kan naar binnen slaan en dan heb je pas echt een probleem. Heb zelf een soort naar binnen geslagen ontsteking gehad en dat is GEEN pretje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:38

Zeker de eigenaren waarschuwen en een DA laten komen, dat is niet goed! ;)

Irmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 19:40

Ik wil het wel lezen, maar het heeft toch geen nut.
Conclusie: ik praat met de eigenaren, vraag of ze de DA willen bellen, zo niet dan bel ik ze zelf wel en betaal ik het zelf. Dat ga ik doen, en er zelf niet aan zitten. Ik wilde het nog wel schoonspoelen gisteren maar heb ik (gelukkig) niet gedaan.

Bedankt iedereen voor het advies!

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:04

euhm ik maak hier uit op dat je dus nog steeds niet bij de eigenaren geweest bent, en er ook nog geen da is geweest?

arm beest

Loes000

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:08

kun je niet zelf even de dierenarts opbellen??

Irmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 20:30

RoosIris schreef:
euhm ik maak hier uit op dat je dus nog steeds niet bij de eigenaren geweest bent, en er ook nog geen da is geweest?

arm beest

Nee, morgen ga ik langs. Of het nu vandaag of morgen is, de da komt vandaag toch niet meer langs.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:33

Nou, dan ga je nu langs en kan de DA morgenvroeg nog komen.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:37

da komt dag en nacht hoor....als hij het ernstig genoeg vind.

Maar goed, laat hem nog maar een nacht lijden.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:39

sorry ff dimmen zeg. EEn 13jarige mag toch wel eerst vragen? Wat is dit voor direct afstraffen? Als ze nu 20 was geweest was het een ander verhaal.

Ik snap de ernst van het verhaal.. maar heb ook wat meer respect voor TS!

ts: de DA bellen is inderdaad de beste optie. Maar zorg wel dat je eerst even bij de eigenaar aanbeld, zonodig met je vader en moeder. Even doorbijten. Mochten ze echt niet mee willen werken vraag dan toestemming dat de DA op jouwn rekening komt.

succces maar wacht niet te lang.
Laatst bijgewerkt door Anomien op 13-06-11 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Leinearthur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:41

typische bokt weer...
TS goed van je dat je het door had, en dat je met de eigenaren gaat praten. Jij bent slechts een verzorger.
De eigenaren horen dit als eerste door te hebben. Dus jij bent sowieso goed bezig dat je met de eigenaren gaat praten en je pony van zijn pijntje af wilt helpen!

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:42

Janine1990 schreef:
Nou, dan ga je nu langs en kan de DA morgenvroeg nog komen.

ook beetje kort door de bocht... bepaal jij agenda vd dierenarts ?! zoals ik het hoor kunnen dit 2 zaken zijn: OF een fors uit de hand gelopen ontsteking OF dit kunnen ook tumoren zijn met secundair een ontsteking er boven op. In beide gevallen: als je de smegma en/of ontstekingrond de penis van je pony kan ruiken, is het hoognodig dat deze nagekeken wordt door de dierenarts. het feit dat hij nl slaat nr zijn koker, wil zeggen dat hij toch verdoofd zal moeten worden om na te kijken en te behandelen.
succes er mee !

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:44

Inderdaad, even rustig. Ja, ze had beter vanavond langs kunnen gaan om het te vertellen, maar daar is het nu al te laat voor. Daarbij snap ik het op zich wel dat ze eerst advies wilde vragen voordat ze actie ondernam.

TS, niet zelf aan gaan zitten en zo snel mogelijk de eigenaren vertellen. Goed dat je het hebt opgemerkt. Vertel het idd maar persoonlijk en niet via telefoon, omdat communicatie al zo lastig is. Neem ze anders mee naar de weide om het te laten zien. Je kunt het beste morgen in de ochtend meteen even heen gaan, kan er diezelfde dag misschien nog een DA komen.
Laatst bijgewerkt door ElineS op 13-06-11 20:47, in het totaal 2 keer bewerkt

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:45

nou idd. Lijkt me best genant om dat aan te kaartten.. vooral als je niet zo close bent met die mensen. Snap ts best wel. En om nou METEEN de da te bellen. ALs ze er morgen heengaat is t toch prima

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:52

Lijkt me ook best moeilijk om de eigenaren dat te vertellen,ook al omdat de man hardhorig en moeilijk verstaanbaar is, en de vrouw er omheen draait, ts is 13 jaar en de verzorgster niet de
eigenaresse vind het goed van haar dat ze er iig wat aan gaat doen.
Succes.