Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wilma12 schreef:Je kan ook eens gaan naar dhr. Schriel uit ruinerwold. Vroeger dierenarts nu nog 1 dag per week.
Deze man verricht vaak echt wonderen.
Masada schreef:Als eerste zou ik je adviseren om zo ver mogelijk van alternatieve genezers weg te blijven. Die vullen nml. alleen hun eigen zakken.
Waar ik ben nieuwsgierig naar ben is hoe je paard is wanneer hij niet op de weide komt. Zijn alle problemen dan verdwenen?
En ben je al eens op kliniek De Bosdreef geweest in Moerbeke? Die kan ik je zeker aanbevelen.
Masada schreef:Maar hoe is je paard als hij geen weidegang krijgt?
Misschien dat je eens een goede fysio kunt laten kijken. Eén zo'n behandeling is niet zo duur.
En als je denkt dat het aan de hoogspanning ligt, (kan ik me niet voorstellen) of aan je weide dan is het misschien het proberen waard om je paard eens een tijdje ergens anders te stallen.
Cambiar schreef:Maris schreef:Pellie hier op Bokt heeft haar paarden ook onder een hoogspanningsmast staan en daar heel veel aan gedaan. Misschien moet je eens zoeken op haar naam om wat meer info erover te vinden ?!
Super, thx. Dus het speelt toch een rol? Ik had al een bang vermoeden...
madamX schreef:Speelt een hele grote rol, zijn ook onderzoeken naar gedaan. Den k eerder dat dit geval een combi is van huisvesting EN voeding.