Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
melsey schreef:Jullie denken fijn mee! Lief en bedankt!
MDH, we zijn er nu wel uit dat het niet door dat ene mok plekje komt, dan had het volgens de DA nu niet zo erg kunnen zijn.
ponyparadijs, ze staat in heerhugowaard.
potverdikkie, bij mijn merrie trekt het ook verder omhoog. Uier is ook al dik en haar hele lijf lijkt wat opgeblazen.. Weten jullie wat het was?
cybrdynk schreef:Oh wat erg. Ik zit meteen druk te denken. Ik doe een aanvullende opleiding natuurgeneeswijze bij Andre Schaap. Hij heeft alle ziektekiemen onderzocht en de antagonisten erbij gezocht.
Ik heb dit al op tientallen paarden met heel veel succes toegepast, mits je natuurlijk de juiste ziektekiem te pakken hebt. Bij Rhino virussen adviseert hij vitamine C. Mocht je zijn site willen bezoeken: http://www.schaapinfo.nl/ Ik denk dat je wel 4000 mg per dag kunt geven in dit geval.
Haal je gewoon normale vitamine C bij het Kruidvat, de 1000. En dan ergens doorheen mengen wat hij nog wil eten? Desnoods appelmoes.
Succes hoor!!!
melsey schreef:Jeetje potverdikkie, dat klinkt heftig! En helaas ook herkenbaar.. En inderdaad is die machteloosheid het ergste.. Ik hou nog even hoop want wil niet nu al de moed opgeven..