eenitraM schreef:Bedankt voor deze tip.
Mijn paardje heeft een peesblessure opgelopen. Een greep is met een pin door haar achterbeen gegaan. Net boven de kogel. :'(
Ik leg het voor aan mijn ouders.
Ja ik zou het zeker aanraden!! Het is niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk een erg goede therapie..
Mijn meisje werd namelijk erg chagerijnig.. met haar tanden overal aan langs raspen.. Nu doet ze van alles en heeft ze goede afleiding!
horendol werden ze van me in het zwembad, kwam 2x in de week zonder afspraak binnenvallen
paard was na een aantal weken ontzettend vrolijk dat hij mocht werken, heeft helaas niet mogen baten voor hem, hij kwam er super vandaan, maar met 'gewone' belasting nam irritatie in de peesschede dusdanig toe dat we hem een paar maanden later alsnog in hebben laten slapen.

Nu ben ik bij haar geweest en zie dat ze het erg naar haar zin heeft, het zwemmen gaat goed, ze is vrolijk, ontspannen en weer erg knuffelig, zelfs met de eigenaar van het centrum!! Ze heeft wel haar achterbenen dik ingepakt aangezien er veel oedeem ontstaat. Volgende week mag ik een keer erbij zijn als ze gaat zwemmen! Dan maak ik foto's en filmpjes..