carola schreef:Ik ben helemaal gek op Havens. Goed voer, voor een eerlijke prijs. Echt topvoer is het, en je hoeft er in verhouding tot andere merken niet zo veel van te voeren. Dus dat scheelt ook weer in de prijs (je doet langer met een zak!).
CAROOL WAT ER GEBEURT, WE ZIJN HET EENS

Inderdaad, ook ik ben helemaal weg van Havens. Had het met de overgang naar de nieuwe stal niet meer gegeven en ben het voer van daar gaan proberen. Helaas was het niet naar mijn tevredenheid. Wat niet wil zeggen dat het slecht was maar ik vind het voor endurancepaarden onvoldoende. Bovendien heb ik toch wel graag zelf de hoeveelheden enzo in de hand. Maar dat terzijde. Wat wij voeren:
Bij werk:
Havens Sportmuesli 1 schep
Havens Kentucky Lite halve schep
Havens Reform Muesli halve schep
1 schepje StHippolyt Vit. E. + Selen
Bij rust:
Havens Muesli zonder haver 1 schep
Havens Reform Muesli halve schep
1 schepje StHippolyt vit. E + selen
Week voor de wedstrijd vervang ik de sportmuesli door Havens Powerplusmix en 3 dagen na wedstrijd ga ik weer langzaam terug.
Dit alles heb ik overigens in strakke samenspraak met Havens gedaan. Heel erg fijne firma want ze zijn niet zo van 'al het andere is niet goed en je moet alleen ons hebben. Ze waren ook erg te spreken over de StHippolyt en dat kan ik waarderen want dat betekent dat ze open staan voor verbeteringen in plaats van stil te staan. Samen met hen hebben we de boel samengesteld en tussendoor evalueren we ook nog.
Zeer aan te raden dus. Toen we in de vakantie overgingen op Havens konden we al binnen twee weken weer vooruitgang zien. En de paarden vinden het heerlijk. Ze vallen er gewoon op aan. Dat miste ik bij andere voeders ook vaak.