Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Soxje schreef:En tinkerluna, ik hoop dat je dan een deken met hoofd hebt anders verbrand haar neus nog. Voor de dieren mag het nu wel 10 graden koeler worden denk ik
krunsjkim schreef:Ik zou haar niet op stal zetten...veel te warm en zielig!!!
tinkerLuna schreef:Haar staart zag eruit alsof iemand er met een aansteker in had gezeten, de haren waren aan elkaar gesmolten en helemaal verschroeid.
Soxje schreef:Zeg uh xxxmelodiamisschien staat 't paardje van tinkertuna wel op een pensionstal waar geen mogelijkheden zijn. Ze heeft toch genoeg geprobeerd zou ik zeggen. Als je geen eigen paard en/of weinig ervaring kun je je beter een beetje gedeisd houden in plaats van wilde kreten te slaken. Dat is niet zo leuk voor de andere bokkers. Paarden mogen net als andere dieren gewoon in de volle zon, de hele dag. Verbrand of niet. Bij mij op pensionstal is ook nergens schaduw, ik rijd 2x per dag 16 km om Sox in te spuiten met vliegenmiddel, het halster met lapje om en weer af te doen en haar neus in te smeren. Heb al geklaagd bij pensionhouder, maar je wordt als lastig beschouwd en als je niet oppast kun je vertrekken. Wat ik graag zal doen als ik een andere en betere stal vind.
En tinkerluna, ik hoop dat je dan een deken met hoofd hebt anders verbrand haar neus nog. Voor de dieren mag het nu wel 10 graden koeler worden denk ik