Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Chanel_ schreef:Dit is Chanel toen ik bij haar ging kijken op 20november 2009
Dit is Chanel 2 weken geleden. Ze lijkt hier dikker dan dat ze is en is sinds deze foto weer meer afgevallen.
gohya schreef:Je vraagt niet om voer advies,maar als ik je foto's laat zien van mijn magere KWPNer dan zal je verbaast staan.
Alle soorten en maten paarden heb ik met dít voer dikker gekregen.Het is echt een wonder middel,Masters senioren slobber.Dit is niet alleen voor oude paarden,ook voor paarden die té mager zijn en niet dikker willen worden.Als je jou paardje dit eten geeft kan ik je bijna garanderen dat ze aankomt na 2 weken al.
Flappie30 schreef:Misschien zou je een glucoes-absorptie test kunnen laten doen om te kijken of ze wel voldoende voedingsstoffen opneemt via haar darmen (met andere woorden of haar darmen wel voldoende functioneren). Dit moet echter wel in een kliniek gebeuren. Zeker omdat je wormen en maagzweren al hebt uitgesloten, is dat vaak een verdere stap in het onderzoek naar de reden waarom een paard te mager blijft...
Succes !
Amalarab schreef:Gaf je ook de speciale wormenspuit tegen lintwormen? Mss overbodig om te vragen hoor maar niet alle werkzame stoffen pakken die mee.
En los van haar conditie zijn haar achterbenen erg steil, kan ze ergens pijn(rug/benen?)hebben waardoor ze niet makkelijk aankomt?
De Masters senioren slobber sla ik even op. Een mooie verbetering Gohya!
steffie schreef:weet iemand waar ik die Masters senioren slobber kan kopen in de buurt van alphen aan den rijn?
Noralyroos schreef:_Chanel_ schreef:De jouwe heeft het soms een tijdje en de mijne altijd.. groot verschil vind ik.
Oke nou sorry, probeer je alleen maar te helpen.