Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
pieteritus schreef:Dan zou ik het bijv. op maandagavond laat kunnen laten doen, zodat ze dinsdag hem al ophalen?
Mogen ze ook op het terrein van een particulier komen, om een kadaver te halen?
Onze oprit is bijna 200meter lang en dat is nogal een eindje om een dood paard te verslepen.
pieteritus schreef:Net haalde ik hem binnen voor de nacht en tijdens het roepen van zijn naam bedacht ik me dat dit een van de laatste keren zou zijn...
Vanavond heb ik het er met mijn vriend over gehad en we moeten nu gaan besluiten wanneer we hem laten gaan.
Omdat hij nu aan de Bute zit, mag slachten niet meer, dus nu is de vraag: laten we hem thuis inslapen of op de kliniek.
Aan de ene kant denk ik aan thuis, omdat dat vertrouwd is, maar aan de andere kant wil ik ook geen 3 dagen een lijk op de stoep hebben liggen. Plus de buurt die dan allemaal weten wat er gebeurd is en (goedbedoeld hoor) mij een hart onder de riem willen steken.
De optie om het op de kliniek te laten gebeuren vind ik zo onpersoonlijk. Hij is al 2 jaar niet meer in de trailer geweest, moet ik hem dan stressen door hem mee te nemen en te laten sterven in een vreemde omgeving?
Weet iemand of je met Rendac afspraken kan maken dat ze op dezelfde dag je paard ophalen, als hij overleden is?
pieteritus schreef:Ik denk dat ik niet te lang moet wachten met het maken van mijn beslissing, hoe langer ik wacht, hoe moeilijker ik het ermee krijg.