Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
knollentuin schreef:ik krijg bij broei behandeling de associatie met blisteren ,als dat zo is dan raad ik dat af,schijnt vroeger vaker gedaan te worden maar het is volgens mij nu een verboden behandeling..erg paardonvriendelijk. je smeert een goedje op de geblesseerde plaats dat gaat gloeien,branden zelfs en door de verhitting van dat gebied wordt er beter doorbloed en komt genezing op gang ,maar je paard krijgt er ook brandwonden van....
) 
)
dus ik wacht wel even tot het opgedroogt is ..knollentuin schreef:Niet laten broeien dusik krijg bij broei behandeling de associatie met blisteren ,als dat zo is dan raad ik dat af,schijnt vroeger vaker gedaan te worden maar het is volgens mij nu een verboden behandeling..erg paardonvriendelijk. je smeert een goedje op de geblesseerde plaats dat gaat gloeien,branden zelfs en door de verhitting van dat gebied wordt er beter doorbloed en komt genezing op gang ,maar je paard krijgt er ook brandwonden van....
gohya schreef:TS zet erbij dat het gaat om een spier scheur bij zijn kruis.