Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IMJ schreef:Nee, de vacht gaat eraf doordat er korstjes opgekomen zijn. Dat is altijd zo als de huid stuk is. Heeft de mijne ook!
Imo geen teken hoor!
Nemurin schreef:Bij teken laat zo'n beest echt niet los tot je ze zelf verwijdert. Ik zie op de foto's geen teken of kopjes van teken zitten.
Nemurin schreef:Maar het lijken mij alsnog qua soort "wond" niet op tekenbeten. Zeker niet zo debiel veel, dat lukt je niet in korte tijd in Nederland.
EstherHegt schreef:Nemurin schreef:Maar het lijken mij alsnog qua soort "wond" niet op tekenbeten. Zeker niet zo debiel veel, dat lukt je niet in korte tijd in Nederland.
Jawel hoor, kan echt, mijn paard was in een nest gaan liggen, ik denk dat ze er zeker 80 had voor we het ontdekten had ze er waarschijnlijk meer. Zij had zich ook stuk gebeten, maar ik twijfel nu of de plekken er ook zo uitzagen, die ene grotere foto ( macro?) doet me er aan denken. Beetje een 'gat' .
Zij had het wel met name aan de voorkant, haar boeg. We zijn wel een uurtje bezig geweest met de tekentang, maar het kan echt in Nederland, kwestie van op de verkeerde plek gaan liggen.
Ben benieuwd Hinke of het aan een kant is van het paard of aan beide kanten?
Nemurin schreef:Het is GEEN schimmel. Waarschijnlijk een allergie en daar blijf ik bij.
Ik kan wel begrijpen waarom je naar twee kanten zit te kijken, maar ben even de naam kwijt. Die regenschurft bedoel jij geloof ik.
Nemurin schreef:Het is GEEN schimmel. Waarschijnlijk een allergie en daar blijf ik bij.
Ik kan wel begrijpen waarom je naar twee kanten zit te kijken, maar ben even de naam kwijt. Die regenschurft bedoel jij geloof ik.