geslachtsdeel vraagje (hengst)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 15:01

sander_lotte schreef:
Haha ik lig hier in een deuk!! _O-

Doet me denken aan mijn tante die helemaal hysterisch naar de dierenarts belde, "de darmen van mijn konijn komen naar buiten!!!"
Dierenarts komt kijken, "Gefeliciteerd mevrouw, het is een mannetje" (bleek de konijn zijn zaakje naar buiten gekomen te zijn :o )

Zo heb ik ook eens naar de dierenarts gebeld voor de kat die toen 3 maanden oud was. Ze bleef maar op haar rug liggen en krijsen dat het niet meer normaal was. We konden niet slapen door dat gekrijs, ook ging ze met haar achterwerk over de grond schuren enz...
Ik dus de dierenarts gebeld om het te melden, ik was helemaal ongerust. De dierenarts schiet in de lach, hij kwam bijna niet meer bij :o Hij zei: "Ik denk dat je kat gesteriliseerd mag worden, want blijkbaar barst ze van de goesting" }>

Wat ik eerlijk gezegd wel niet wist was dat paarden masturberen als ze hun zaakje tegen hun buik aanslaan. Heb het wel al vaak gezien, maar nooit met zaadlozing. Mannen hebben ook wel van die "stuiptrekkingen"(weet niet hoe ik het anders moet noemen :D ) die ze zelf niet altijd in de hand hebben, daarom is het nog niet masturberen :Y) Vandaar dat ik dacht dat paarden die stuiptrekkingen (het slaan tegen de buik) niet zelf in de hand hebben.
Gelukkig heeft mijn pony nog manieren :D Soms laat hij zijn zaakje wel zakken tijdens het borstelen, maar zodra hij merkt dat ik het zie schiet ie weer naar binnen :Y) (verlegen typetje? :+ )

Hier heb ik heel hard om gelachen. Mijn collega's vroegen wat er was. Ik heb het maar in het midden gelaten. :D

Renee1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 15:16

myn ruin doet dat ook :+ ,
en die is bij mijn weten toch al heeeel lang geen hengst meer

Lys1508

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 15:40

@Renee1990

hahaha,
voor mijn ruin klinkt dit ook wel bekend in de oren :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 16:36

Die van mij had totaal geen schaamte. :D
Zelfs tijdens het bandageren nog.... :Y) :D

Grooming_Mom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 16:42

wahahahaha ik volg dit met een enorme glimlach , lollig he die paarden/pony`s .
Toen mijn dochter 6 was en nog op de manege zat moest ze eens rijden op een ruin die zijn zaakje naar beneden had hangen , tja das wilde dus niet ze wilde wel op een `gewone` :D zei ze hahahaha

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 16:45

De hengst van een vriendin doet het ook vaak. Zeker als je hem een beetje slaperig van stal haalt, dan zit ie nog half in z'n natte droom en zakt ie ineens half door z'n achterbenen. Vervolgens schrikt ie wakker en is het weer klaar. We hebben het inmiddels maar omgedoopt tot "trompetmode".

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 16:48

mylittlejoy schreef:
De hengst van een vriendin doet het ook vaak. Zeker als je hem een beetje slaperig van stal haalt, dan zit ie nog half in z'n natte droom en zakt ie ineens half door z'n achterbenen. Vervolgens schrikt ie wakker en is het weer klaar. We hebben het inmiddels maar omgedoopt tot "trompetmode".

_O- _O- Geweldig dit! :D

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 16:48

geerke schreef:
Ragdollcat schreef:
Hahaha grappig.

Ja hengsten he (mannen he) ze kunnen er wat van hoor.

Gewoon negeren.

:D heb je het weleens gezien z'on paddenstoel?
Negeren kan haast niet....je kunt er letterlijk en figuurlijk niet omheen :o

Ja ik heb het weleens gezien bij mijn eigen toen nog hengst, nu ruin en 13 jaar oud, toen was hij nog maar 2 jaar :D .

Maar met negeren bedoel ik dus............. niet van oooooooh of aaaaaah of wat dan ook :o , wie weet geeft hem dat juist de aanleiding om juist daarmee door te gaan _O- :') _O- := := .

Susanne

Re: geslachtsdeel vraagje (hengst)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 18:13

Oef mijn hengst van 4,5 heeft afentoe ook zulke wilde 'dromen' ;) Opschepper dat ie is hahaha.