sander_lotte schreef:Haha ik lig hier in een deuk!!![]()
Doet me denken aan mijn tante die helemaal hysterisch naar de dierenarts belde, "de darmen van mijn konijn komen naar buiten!!!"
Dierenarts komt kijken, "Gefeliciteerd mevrouw, het is een mannetje" (bleek de konijn zijn zaakje naar buiten gekomen te zijn)
Zo heb ik ook eens naar de dierenarts gebeld voor de kat die toen 3 maanden oud was. Ze bleef maar op haar rug liggen en krijsen dat het niet meer normaal was. We konden niet slapen door dat gekrijs, ook ging ze met haar achterwerk over de grond schuren enz...
Ik dus de dierenarts gebeld om het te melden, ik was helemaal ongerust. De dierenarts schiet in de lach, hij kwam bijna niet meer bijHij zei: "Ik denk dat je kat gesteriliseerd mag worden, want blijkbaar barst ze van de goesting"
![]()
Wat ik eerlijk gezegd wel niet wist was dat paarden masturberen als ze hun zaakje tegen hun buik aanslaan. Heb het wel al vaak gezien, maar nooit met zaadlozing. Mannen hebben ook wel van die "stuiptrekkingen"(weet niet hoe ik het anders moet noemen) die ze zelf niet altijd in de hand hebben, daarom is het nog niet masturberen
Vandaar dat ik dacht dat paarden die stuiptrekkingen (het slaan tegen de buik) niet zelf in de hand hebben.
Gelukkig heeft mijn pony nog manierenSoms laat hij zijn zaakje wel zakken tijdens het borstelen, maar zodra hij merkt dat ik het zie schiet ie weer naar binnen
(verlegen typetje?
)
Hier heb ik heel hard om gelachen. Mijn collega's vroegen wat er was. Ik heb het maar in het midden gelaten.