Antheman schreef:knollentuin schreef:zo he,heftig! het lijkt wel of ie zuurstoftekort krijgt en daardoor in een "stuip"schiet weet niet hoe anders te zeggen. maar het lijkt er idd op alsof het uit de hersenen komt. hoe dat getriggerd wordt door eten? ik ga je topic wel volgen,heel veel succes hiermee. even een tip een kennis van mij moest haar paard na een verstopping vloeibaar voeren biks weken tot t waterdun was misschien helpt dat m om geen aanval te krijgen? want ik kan me voorstellen dat je mzo amper durft te voeren,hij draait zo ongecontroleerdrondjes dat t nog gevaarlijk is..
Nat maken van voer hielp niet. Hij slurpte het water eruit en de natte brei schrokte hij alsnog naar binnen.
Ik voerde als volgt: de emmer met 3!!brokjes erin op een stoel. Die at hij en dan gooide ik er weer 3 brokjes bij. Net zolang totdat mijn schepje leeg was. Ik moest van de DA weer normaal voeren, daarom vandaag alles in 1 keer en de emmer op de grond.
heb r even sms gestuurd..zij gooide het door zo een metalen zeef heen zodat er geen brei in zat .alleen bruin vocht