Help, wat heeft mijn paard nu weer?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pinopaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 17:25

Ik zal t je laten weten. Hij komt vanavond pas, dus ik plaats vanavond (zal wel laat worden) of morgen een berichtje Haha!

pinopaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 22:57

Nou de DA is geweest..Hij wist ook niet wat het was Verdrietig
Hij kon alleen vertellen dat het een vocht ophoping is en hij heeft een injectie met vochtverdrijver gegeven. Nu staat hij dus de hele tijd te piesen Frusty (het is wel minder aan het worden iig)
De enige verklaring die hij kon geven is dat hij ergens met halster is gaan hangen, maar dat is dus onmogelijk want hij gaat elke dag zonder halster het land op en staat ook op stal zonder halster. Verder heeft hij ook nooit gehangen wannneer we stonden te poetsen ofzo. We hebben ook het hoofdstel nog eens nagekeken maar ook dat zit prima.
Ik twijfel dan ook sterk aan de verklaring van de DA.
Ik ga dus maar mee met de vorige antw hier in dit topic. Iets anders kan ik er ook niet van maken

Mocht je (of iemand anders) er ooit nog achter komen wat het nou is... Laat t me ajb weten!

Shelley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 19:24

Tja dit klinkt precies hetzelfde als bij mij. Ik had de DA vorig jaar ook gebeld en die wist het ook niet. Dacht ook dat ze met haar halster was blijven hangen, maar dat is het echt niet.......Ik houd je op de hoogte als er weer iets gebeurt..... Maar ik ben bang dat ik er nooit achter kom Huilen

Katuwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 15:26

oh das niet erg fijn...
maar wel gelukkig da t nouw over is Lachen
maar ik word later DA en dan zal ik het wel eens gaan vertellen
nej hoor Tong uitsteken