stalnijmegen schreef:hey wat leuk dat er beweerd word dat ik er niks aan doe, you go girl's!!
ik heb dit op de 11e geplaats, en erbij gezegd wat ik in het verleden al allemaal eraan heb gedaan en wat dus allemaal niet hielp..
vandaag is het de 15e, kan je mij even vertellen wat ik de afgelopen 4 dagen heb gedaan??? dank u
omdat ik even niet in het topic ben, beslissen jullie voor jezelf maar even dat ik er nisk aan doe?? die neus, hoe die op de foto eruit ziet, dat is van 1 dagje wei.
sorry maar ik zit in die 10uur dat hij op de wei stond niet de heletijd IN de wei te kontroleren, zo haalde ik hem savonds eruit.
hij maakt het prima, zijn hele neusje is gewoon weer zoals die hoord te zijn, wit met roze
Ik citeer even je tekst die je bij je foto's hebt staan:
stalnijmegen schreef:zo ziet mijn ruintje eruit na het weer van afgelopen weekend.
Ik doe er niks aan, die kapjes geloof ik niet in vind ze veels te gevaarlijk, en dan erbij, alles wat om zijn hoofd zit schuurd hij af..
Dus dat is niet zo gek he dat ik er vanuit ga dat je er niks aan doet. dat schreef je immers zelf..
Dus moet ik kunnen ruiken dat je er toevallig de afgelopen dagen wel wat aan gedaan hebt?