Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
berdien85 schreef:dems75 schreef:Staan je paarden in een weide met bomen ernaast-erop (vooral esdoorns...)? Het zou atypische myopathie kunnen zijn!
Volgens mij is dat die schimmel die ik bedoel, kan dat kloppen? Die kwam ook van bladeren van vooral esdoorns..
Martine123 schreef:ja dat zou kunnen, maarja, ik zou wel willen weten wat het is, belle had namelijk nog nooit koliek gehad, en er is niks in haar eten veranderd enzo... ik hoop dat ze opschieten met die bloedtest..
Citaat:Het enige vreemde met Belle was dat ze de volgende ochtend een grote zak er achter uit had hangen, we dachten dat het misschien haar blaas was, helaas kunnen we op haar geen autopsie doen want ze is al opgehaald...
freespirit schreef:Martine123 schreef:Het enige vreemde met Belle was dat ze de volgende ochtend een grote zak er achter uit had hangen, we dachten dat het misschien haar blaas was, helaas kunnen we op haar geen autopsie doen want ze is al opgehaald...
wat kan dat in godsnaam geweest zijn ? Nog nooit van gehoord...
MarjonTampon schreef:Ik weet niet meer hoe warm het toen was, maar wanneer een organisme dood gaat, ontstaan er heel snel gassen enzo in het lijf. Hierdoor kan ook de darm een stuk gaan uitpuilen?
Heel veel sterkte!