Net de DA aan de lijn gehad. Ze weet donderdag of vrijdag wss pas de uitslag van het onderzoek, ik zal nog even moeten afwachten dus. Ik heb haar gevraagd dat mocht hij dus hebben wat zij vermoed, het evt. goed te bahandelen was? het antwoord daarop was nee.
Ik heb me heel de ochtend kapot gehuild, ik moet er niet aan denken dat ik dalijk misschien mijn jochie moet laten gaan. Hij is mijn alles, mijn leven ik zou echt niet zonder hem kunnen.
Daarna belde mijn vader (ouders zijn op vakantie) en die heeft niet zoveel vertrouwen in de DA.
Hij vind het maar een raar verhaal, gezien mijn paard nog wel energie heeft, en toch wat beter uitziet dan een tijdje terug (ok, hij ziet er nog niet uit zoals het hoort, maar hij is er slechter aan toe geweest), en ook normaal plast. Ik weet het niet, ik ben natuurlijk geen DA, maar ik heb wel besloten nog voor de zekerheid een second opinion aan te vragen in Utrecht of Bodegraven. Ik ga voor hem vechten! Hij is nog maar 8 jaar oud, in de bloei van zijn leven.. ik laat hem echt niet zo makkelijk gaan.
Nu had ik nog een paar vragen. Voor de second opinion, welke kliniek raden jullie mij aan?
En ik neem aan dat ik er goed aan doe om hem thuis dalijk weer op alleen hooi en water te zetten toch?
Ik neem aan dat grazen ook niet meer kan? (ivm eiwitten). Ik denk dat ik voor de zekerheid ook nog even contact opneem met Evelien Hekkenberg, misschien dat zij ook iets voor mijn paard kan betekenen. Als jullie nog iets of iemand weten die ons evt. kan helpen, dan hoor ik dat graag!
Ik ben ten einde raad, en heb er echt alles voor over om mijn paard weer beter te krijgen!