Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

imara_torero schreef:Hoi,
Ik kreeg helaas te horen dat mijn bijna 16 jarige merrie artrose heeft op beide achterbenen.
Aan de ene kant 2,5 en de andere kant 3.
1 begin
2 matig
3 gevorderd
4 ver gevorderd
Ik kon de keuze maken:
1 in laten spuiten en medicijnen geven (ong. 200 euro per maand) en dan door kunnen rijden.
2 op pensioen zetten en waarschijnlijk niet eens medicijnen nodig hebben mar niet rijden dus.
3 in laten slapen.
Even voor de duidelijkheid ze loopt er niet kreupel mee zolang ze geen zwaar werk hoeft te verrichten.
dus zo af en toe een stapritje kan ze wel.
Veel mensen vonden dat ik er alsnog moest laten inslapen.......maar ik heb gekozen voor optie 2!!
wat zouden jullie doen met dit probleem ???
imara_torero schreef:Hoi,
Ik kreeg helaas te horen dat mijn bijna 16 jarige merrie artrose heeft op beide achterbenen.
Aan de ene kant 2,5 en de andere kant 3.
1 begin
2 matig
3 gevorderd
4 ver gevorderd
Ik kon de keuze maken:
1 in laten spuiten en medicijnen geven (ong. 200 euro per maand) en dan door kunnen rijden.
2 op pensioen zetten en waarschijnlijk niet eens medicijnen nodig hebben mar niet rijden dus.
3 in laten slapen.
Even voor de duidelijkheid ze loopt er niet kreupel mee zolang ze geen zwaar werk hoeft te verrichten.
dus zo af en toe een stapritje kan ze wel.
Veel mensen vonden dat ik er alsnog moest laten inslapen.......maar ik heb gekozen voor optie 2!!
wat zouden jullie doen met dit probleem ???