kunnen jullie mij helpen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 14:08

Emily_Kayty schreef:
als j :D e rechtuit loopt is dat da de bedoeling in stap draf of in galop?[url][/url]

Overleg met de osteopaat, die weet je alles het beste te vertellen.

delerium

Re: kunnen jullie mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 18:14

Omdat dit topic beter op BEH past verplaats ik het van VSW naar BEH :)

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 18:17

Vraag of de smid de pony achter binnendoor wilt zetten, je smid weet wel wat dat is.
Mijn 3jarige merrie had het ook, achter binnendoor bekapt en zadelmak gaan maken, nooit meer last van gehad..

Als je gewoon op rustige, goede wijze traind hoeven ze er niet zo veel last meer van te hebben.. :)
Succes

joytje_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:25

Veel overgangen maken ;) Dat kan zowel aan de hand of aan de longeerlijn. Maar dan echt contineu stap, draf ,stap, halt. draf galop etc. Dus gewoon veel spieren kweken.
Verder bekapt onze hoefsmid hem anders, zodat hij de hoef makkelijker kan afrollen. Daardoor staat zijn knie minder op slot.
We hebben ook varkensvet geprobeerd, aangezien iemand meende dat dat zou helpen. Maar nee hoor dat helpt niet :n
Verder hebben we ook een inloopstal, zodat meneer zelf kan bepalen of hij binnen wil staan of niet en heeft daardoor minder snel zijn knie op slot.
Als je nog meer vragen erover hebt, stuur maar een pb ;) . Door mijn eigen pony weet ik er ook veel meer over.