Ben vandaag bij de DA geweest voor de Cushing test.
Zij heeft ook nog even naar de verdikking gekeken. Wederom verzekerde ze me ervan dat ik mij geen zorgen hoefde te maken. Zij vertelde dat dit vaker voorkomt bij een ontstoken penis. De verdikking zou weg moeten trekken door beweging. En tja, ik heb deze week dus wat rustiger aan gedaan. Omdat mijn bak een zwembak is staat ie ook daar maar een beetje te staan op een droog stukje. Dus ben vandaag maar meteen weer wezen rijden. Lekker stukje gestapt door het bos.
Hij is ook al minder sloom. Denk dat ie zich ook wel erg verveelde, omdat ik alleen maar met hem wandelde. Zal ook wel last hebben gehad van de verdikking.
Ik vroeg aan de DA waarom hij dan zoveel plaste. Ze vertelde dat ze de nieren had gecontroleerd en dat die echt helemaal in orde waren. Ze vroeg of ik een liksteen had hangen en dat ik deze anders weg moest halen. Ik vertelde dat ik idd zo'n himalaya steen had hangen maar dat hij die al een jaar had hangen en die niet gebruikte.
Op stal nog even gekeken en zag dat hij ineens de halve liksteen op had.... Gek he?
Heb de liksteen dus maar weggehaald.
Vraag me wel af waarom hij m nu ineens wel gebruikt maar het weghalen zou moeten helpen tegen het vele drinken en plassen.
op dit moment lijkt het erop dat het dus allemaal kleine, onschuldige dingetjes zijn geweest en dat we er snel vanaf zijn. Hopen dat de verdikking van de week weg trekt en dat hij nu niet meer zoveel plast (kost balen zaagsel hihi). 
Ik zal dinsdag of woensdag nog even de uitslag van de Cushing test laten weten maar denk dat dat wel goed zit, heb m meer voor de zekerheid laten doen.
In ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken!!