Op NB zetten, is en heel verhaal maar er af halen ook. Ik kocht een paard wat op NB stond, Ijzers er af gehaald omdat ik alleen op het zachte reed. Nou het heeft mij en mijn hoefsmid 8 wegen gekost voor hij weer een beetje normaal op zijn voetjes stond. Veel te laag in de verzenen en doordat de nagels dichter bij elkaar zitten is er bij het eraf halen een groot stuk hoef afgekomen, was gewoon al gescheurd. Nu zijn we maanden verder en loopt hij als een zonnetje
AltijdLente
Geplaatst: 12-06-03 08:01
jewel heeft ze ook en die heeft nergens last van. hij staat er hartstikke mooi op en loopt er lekker mee dus niks mis mee. het verschilt per paard. ik denk eerlijk gezegd niet dat gamble slecht loopt door de ijzers maar dat er iets anders aan de hand is. toen ze er al 2 weken af waren liep ie nog niet goed. ik weet hoe het eruit ziet als een paard op eieren loopt omdat jewel dat alijd wel een dag of 2 heeft na zn nieuwe ijzers, maar zo ziet het er niet uit bij gamble.
Erg oud topic.. de ijzers zijn er alweer een paar maanden onder vandaan dus verdere info is niet nodig!
Maris
Geplaatst: 14-09-03 12:07
Hoi,
Is er niemand die zijn/haar paard op de NB manier heeft laten bekappen ? Dus wel NB maar geen ijzers ????
Groetjes,
Maris
von12
Geplaatst: 14-09-03 16:46
Niet volgens nb wel via strasser, ben zeer tevreden. Ik snap niet dat ze nog ijzers gebruiken bij Nb gezien je het over nb hebt ga ik ervan uit dat ieder paard zonder ijzers moet kunnen.
groetjes yvonne
Maris
Geplaatst: 14-09-03 20:44
Hoi,
ja, mijn paard wordt ook bekapt volgens de strasser methode, maar ik vroeg me af hoe Nb bekappen bevalt. Ik zie alleen maar verhalen over NB en ijzers, daar snap ik niets van !
Groetjes,
Maris
Aramat
Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 20:47
Maris misschien kan je even een eigen topic openen hierover, nu lezen mensen mijn titel en t begin en zien ze misschien jou vraag niet. Ik hoef nl geen reacties meer op dit topic..
staverej
Geplaatst: 14-09-03 21:13
Ik heb de laatste tijd zoveel slechte verhalen gehoord over Natural Balance dat ik begin te twijfelen aan deze methode. Dit gaat over paarden die onregelmatig werden en paarden die opeens meer slijtage kregen. Ook gingen de paarden er niet beter op bewegen.