Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sibbe schreef:ilse86 schreef:Bij ons staan twee paarden naast elkaar. De ene heeft dus die luchtwegoperatie gehad. De ander kweekt al vrij snel een gezellig buikje. Ze moeten wel uit één bak eten door gebrek aan ruimte. Als je t in de stal mikt, lopen ze alle hooi/kuil door de stal.
Toch voeren we kuilgras (voorgedroogd idd en van eigen land) Heb liever een iets dikker paard samen met een paard dat prima functioneert en weinig last van de luchtpijp/longen heeft, dan een paard dat gestroomlijnd is samen met een paard die z'n longen eruit hoest.
Ja dat vind ik ook maar hoe doe je dat dan in de zomer ik maak mijn hooi dan nat maar ze staat dan echt met lange tanden alles te eten

karuna schreef:Geen idee waar het aan ligt maar naast diarree wordt hij er in 2 dagen flink bevangen van. Zelfs als het van hetzelfde land komt op dezelfde tijd. En hij vindt het zo lekker want tot 5 jaar geleden kon hij het onbeperkt eten.

.
Hij is helaas voor hem, hier niet de enige die te eten krijgt en hooi komt van eigen land. ILOVEVIVIAN schreef:mijn pony heeft eigenlijk altijd gewoon goed kuilvoer gekregen, (heel anders dan koeienkuil!) maar ze was de laatste tijd aan de diarree, dus nu krijgt ze voorlopig even hooi. dit gaat nu super.
is wel raar, ze heeft altijd kuil gehad, en nu ineens dit jaar aan de diarree..