ataxtie (wie weet raad?)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Voice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 09:05

Hoi,

Mijn paardje heeft atactische verschijnselen over gehouden aan een val in het land (ze sloeg over de kop). We zijn toen met haar naar de kliniek in Bodegraven gegaan met haar en daar is ze door een veearts en door een manueel therapeut behandeld. Hij heeft haar tractie gegeven in haar hals (omdat haar halswervels niet meer zo zitten als ze horen). Ze hadden er eerst niet veel vertrouwen in,maar wilden het wel graag proberen. Nu is ze, in ongeveer 2,5 maand 6x behandeld en gaat het echt al veel beter. Ik weet nog lang niet wat er uiteindelijk allemaal nog met haar kan, maar waarschijnlijk mag ik haar over een half jaar gaan proberen in te rijden (ze is nu ook nog maar 3). Feit is dat ze eerst echt heel negatief waren en dat ze nu toch zelf ook steeds iets positiever worden. Helemaal goed komt het niet meer, helaas ....
Wat ik maar wil zeggen, is dat het naar mijn idee erg de moeite waard kan zijn om er een veearts icm een mt naar te laten kijken. Zekerook omdat het paardje nog zo jong is.
Ikheb iig het gevoel dat ze in Bodegraven erg professioneel bezig zijn, geven geen valse hoop etc. en ik ben erg blij dat we daar nog met haar heen zijn gegaan. Aan de andere kant wee tik ook niet hoe het zich anders ontwikkeld zou hebben ....

Succes met je paardje!

Groeten,
Judith