gohya schreef:Ik heb het hier over de HOEFTEER,de echte zuivere hoefteer.
Niet die chemische hoefteer.
Mag jij 3 keer raden wat daar in zit...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Sigrid_ schreef:Azijn en zout zijn zeer zuivere en onschadelijke natuurproducten die geen bijwerkingen opleveren. Ik heb ook al meerdere keren succesvol azijn ingezet bij jeuk en mijn eigen wondjes ontsmet ik standaard in gekookt water met zout daarin opgelost. Het prikt even, maar daarna is het ook echt wel schoon.
gohya schreef:In de zon mogen ze idd. NIET staan.
Ik heb het nagevraagd bij een reformwinkel en daar zeiden ze ook dat het NIET kanker verwekkend is.Het gaf vroeger zulke goede resultaten bij mens en dier.Maar als iets echt werkt halen ze het uit de handel,want dan kan er nix meer op verdient worden he.
Mijn dieren zijn het levende bewijs dat het echt werkt.
gohya schreef:In de zon mogen ze idd. NIET staan.
Ik heb het nagevraagd bij een reformwinkel en daar zeiden ze ook dat het NIET kanker verwekkend is.Het gaf vroeger zulke goede resultaten bij mens en dier.Maar als iets echt werkt halen ze het uit de handel,want dan kan er nix meer op verdient worden he.
Mijn dieren zijn het levende bewijs dat het echt werkt.
biesbas schreef:Bedankt voor al jullie reacties,
Hij heeft geen wondjes gelukkig maar jeukt wel.
Het spul help trouwens niet want mijn verzorgpony jeukt gewoon door, de eigenaar denkt zelf dat het wormen zijn maar vind een wormenkuur te duur en de da al zeker.
en hij blijft het gewoon smeren, ik weet echt niet hoe ik hem nou goed aan het verstand moet brengen dat dit slecht is.
biesbas schreef:Bedankt, maar ik denk dat hij zelf heel goed weet wat de gevolgen kunnen zijn en dat hij alleen maar boos word als ik het hem laat zien.
Hij voert mijn verzorgpony nu uien omdat dat helpt tegen de wormen zegt hij, ik zou zelf liever hebben dat hij een wormenkuur krijgt, (als hij echt wormen heeft teminste, misschien is het wel iets heel anders waarom hij jeuk heeft). maarja het is mijn pony niet, al voelt het vaak wel zo.
Zinzi_jewel schreef:Ik heb vandaag afgezegd, alleen er is een maand opzegtermijn,Ik kan je niet vertellen of er een artikel is ! Maar ik heb het zelf ook wel eens gebruikt omdat ik de wanhoop nabij was , gezond zal het zeker niet zijn !!
Maar een advies je hoeft je niet te laten kleineren door een pony eigenaar dus als hij dat blijft doen , zou ik lekker andere pony,s zoeken om te verzorgenbij iemand die het wel waardeerd
biesbas schreef:Ik heb dus tegen hem gezegd dat verlopen olie slecht en kankerverwekkend is, maar hij zegt zelf van niet omdat hij zijn pony een keer helemaal heeft inesmeerd en hij nu nog leeft. En hij vraagt nu aan mij of ik kan aantonen dat het echt slecht is, maar hoe zou ik dit moeten aantonen, is er een keer onderzoek naar gedaan?