Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spatter schreef:ik heb(paint) en ik had een ruin waarbij het zo vies wordt dat ze niet meer uitschachten en zelfs plassen met de piemel in de schacht
dan moet je echt wat gaan doen hoor!
mijn appie laat hem gelukkig wel hangen na een fijne kroelbeurt maar bij hem is het dan ook lang zo smerig niet
adviesje
als je klaar bent je handen wassen met tandpasta, ben je van dat vieze luchtje af
verder lekker warm water gebruiken, geen zeep, liefst speciaal kokkerschoonmaakspul en teder te werk gaan
beantsje schreef:Downhill schreef:Is er iemand die dit kan vertalen in het Nederlands? Ik heb nog NOOIT 1 woord engels gesproken....![]()
spatter schreef:kwestie van oefenen![]()
steeds je hand naar de koker brengen en er rond wrijven
dan steeds proberen er iets in te komen
zogauw ze door hebben dat het geen pijn doet laten ze steeds meer toe
enné, je halve onderarm verdwijnt er echt in voor je bij het eind bent![]()
ik zou er nooit een tuinslang in steken
ten eerste weet je niet wat je raakt, hij zou maar tegen de eikel komen auw auw
ten tweede maak je er weinig echt mee schoon, de vette smurie die je juist moet verwijderen laat er niet door los
bij paarden die er echt last van hebben, doorzoeken tot aan de ingang van de penis
daar zit vaak een vettig stukje(boontje genoemd) wat de plasbuis ook blokkeert met plassen(niet prettig voor de ruin)
als je ruin zijn staart schuurt kan het komen door een vieze schacht
floorsil schreef:wij hebben 1 paard die het niet erg vind als je het schoonmaakt. dus zijn vaste bereider maakt het vaak met de hand schoon.
verder hebben wij ook een paard die ook problemen heeft tijdens het plassen schuift hij hem ook niet meer uit. soms zetten wij de spuit er op en proberen er in te spuiten maar this lastig. dus asl jullie nog tips hebben ben benieuwd.
ik zat ook te denken aan spierverslappers een idee is.