Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diana_Mabel schreef:Ik zweer bij Jan Kroes die gaat echt door het vuur voor je paard, die van der Lau is van de oude stempel en van Peters wil altijd meteen afrekenenMaar Jan Kroes is echt toppie!hij heeft zelf ook paarden dat vindt ik een groot voordeel.
Diana_Mabel schreef:Ik zweer bij Jan Kroes die gaat echt door het vuur voor je paard, die van der Lau is van de oude stempel en van Peters wil altijd meteen afrekenenMaar Jan Kroes is echt toppie!hij heeft zelf ook paarden dat vindt ik een groot voordeel.
joop007 schreef:Kan je vertellen dat schalkwijk bij ons de boel heeft bedonderd met een paard keuren die we van een kennis van hem kochten.Hhij keurde dat paard 100% goed en dat had nooit gemogen.na een vracht gezeik hebben ze het paard mooi terug moeten nemen en zijn wij er gelukkig weer vanaf.!!!! dus ik kom nooit meer bij schalkwijk!!!!!
masja"]
[quote="bubbels schreef:Want ik weet het echt niet meer! Ik hoor over elke vee-arts gezeur, ik heb nu Ed Hermens uit Vianen, maar ook daar hoor ik vreemde verhalen over. Ik zit nu dus met een peesprobleempje en hij zegt "anderhalve week rust en dan weer op gaan bouwen". Ik ben bang dat dat te snel is dus ik wil een second opinion. Kennen jullie een goede vee-arts in de regio Utrecht?