Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Poenarie schreef:Jeetje mina zeg, wat zijn sommige mensen paniekzaaiers. Pardon...
Wacht morgen even af, als het hevig bloed zou ik toch even overleggen met je ouders, want dat is niet goed dan.
Mocht het om de minuut sowieso 1x druppelen, zou ik toch echt overwegen om de DA te bellen. Heb zelf ook geen flauw idee hoe hevig het bloed, misschien kun je ons dat vertellen?
Hoevaak druppelt het?
En Summerless, als jij bij je vagina bloedt, bel je toch (hoop ik) niet meteen de dokter? Ga je toch eerst na wat het zou kunnen zijn. Tenzij het echt hevig bloed.
Vaak is het inderdaad zo dat telefonisch contact met de DA je niets kost, dus zou gewoon even bellen!
aisie schreef:Ik vind het wel wat een raar verhaal om eerlijk te zijn. Wat voor wonden zijn het die je merrie daar heeft? Misschien kun je een foto hier plaatsen? Een merrie wordt toch meestal niet gewond door een dekking van een ruin lijkt me.
aisie schreef:Ik vind het wel wat een raar verhaal om eerlijk te zijn. Wat voor wonden zijn het die je merrie daar heeft? Misschien kun je een foto hier plaatsen? Een merrie wordt toch meestal niet gewond door een dekking van een ruin lijkt me. Kan het niet door iets (of iemand!) anders komen? Staat je paard zonder toezicht in een weiland?
Het kan ook duiden op een baarmoeder ontsteking, dan ben je veel verder van huis want dat is gevaarlijk. Heb je ook de temperatuur opgenomen of ze ook koorts heeft? In dat geval zou ik zo snel mogelijk een DA laten komen.
Waarom bel je niet gewoon een andere DA in jou regio? Die rekenen echt geen kosten voor een telefoontje hoor er is altijd iemand die weekenddienst heeft op een praktijk en de telefoon opneemt en dan ben je wellicht iets wijzer. Zo'n online-consult heeft niet veel zin want dat duurt dagen voordat je een antwoord hebt en daar heb je nu niets aan.
aisie schreef:De TS is 14 jaar zie ik in haar profiel. Ik heb het vermoeden dat de ouders er geen geld aan willen uitgeven.
Misschien kun je ze dit topic laten lezen? Of het op een akkoordje gooien dat je zelf wat bijdraagt in de kosten van je zakgeld of id?
laurahi schreef:aisie schreef:De TS is 14 jaar zie ik in haar profiel. Ik heb het vermoeden dat de ouders er geen geld aan willen uitgeven.
Misschien kun je ze dit topic laten lezen? Of het op een akkoordje gooien dat je zelf wat bijdraagt in de kosten van je zakgeld of id?
Daar heb je gelijk in, mijn moeder geeft alleen geld uit aan een da als het echt iets ernstigs is en als je het kan zien (wat nu niet het geval is)

Het paard van TS maakt het inmiddels goed, en het blijkt dus loos alarm te zijn geweest.potverdikkie schreef:Uh, plasmest toont altijd rood.