MamboBeach schreef:Wat ik me afvraag, heeft ze niets aan haar tanden of iets, ze heeft zo'n smakker gemaakt...
Heb ik eerlijk gezegd nog niet naar gekeken. Maar het eerste wat ze deed toen we op de DA stonden te wachten was eten
. Daar ben ik wel blij om, als dat ook nog een probleem was, dan zaten we pas echt te kijken.Heb net de DA nog even gebeld met de vraag of ik ze op de wei mag laten. Ze is weer helemaal wakker en staat te kijken van: Mag ik er niet uit?
Uitgelegd dat ze niet gewend zijn om opgesloten in een stal te staan. Dat ik eventueel een kleine uitloop van 6 x 10 voor de stallen heb.
Dat mocht eerst niet, toen ik zei dat ze niet gewend was opgesloten te staan, toen mocht het wel, maar apart van mijn paard. Toen ik uitlegde dat als ik de een op wei zou zetten en de ander in de uitloop, dat de ander dan echt niet rustig ging staan kijken.
Uiteindelijke conclusie was, dat we zo min mogelijk stress moesten veroorzaken. Paarden dus ook niet uit elkaar halen. Alleen opletten dat Isabel niet aan de hechtingen van Chey ging zitten.
Een beetje beweging was goed tegen de stijfheid, maar ze mochten niet gaan rennen.
Nu is mijn wei niet zo groot. Ze rennen dan ook zelden.
Maar om het zekere voor het onzekere te nemen laat ik ze alleen in de uitloop en niet op de wei. Eens kijken wat er dan gebeurd.

.
. Dank jullie wel.
. Maar ze loopt tenminste nog op en neer. Heeft het hooi opgegeten en is vanzelf de stal ingegaan, waar ze waarschijnlijk minder last heeft van de vliegen.