hennyvanamon schreef:ja dat klopt wel ik moest 120 euro betalen vondt het ook wat duur maar oke, er was laatst een osteo bij ons op stal en die wist zijn prijs ook wel te rekenen, dus tegenwoordig zijn ze wel wat duurder, maar als hij maar goed werk levert dan vindt ik het niet eens zo erg. hadden jullie er baat bij... en zoja wat heeft hij gedaan bij je paard en reageerde het paard er goed op dankje voor je reactie.
Pff wat een prijzen... wij betaalden 70euro per keer, maakte niet uit of het nou controle was of echt een behandeling.
Wat ze bij ons paard heeft gedaan is moeilijk te beschrijven vind ik. Je ziet hoe iemand bezig is, maar tegelijkertijd snapte ik er helemaal niks van
.
Ze begon met heel veel voelen aan de nek, kaken, rug, staart enz. Vervolgens ging ze echt alles op zn plek zetten: staart pakte ze vast en tegelijkertijd tilde ze een achterbeen op (waarschijnlijk bekken behandelen, denk ik dan), vlakbij de oren werd ook iets gedaan en op de rug duwde ze vooral: dan zette ze haar had tegen een wervel aan en schoot die ineens weg.
Vervolgen moest het paard een week rusr (weide mocht wel gewoon), daarna een weekje lekker stappen, en vervolgens langzaam aan opbouwen; lang en laag rijden
Mijn paard was volgens mij wel behoorlijk van slag, net zoals je jezelf heel vreemd kan voelen na je eerste behandeling door een kraker, maar verder deed ze heel normaal. Bij het rijden was er wel wat meer rust (aangezien ze daarvoor echt heeel veel racete)