verzekering paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 09:40

Ik heb mijn paard ook verzekerd bij EFO, en ben hierover tot nu toe zeer tevreden. Ik heb al heel wat dierenartskosten aan hem gehad helaas, en ben bij dat ik in ieder geval 80% hiervan van mijn verzekering terug heb gekregen. Ze doen er tot nu toe nooit moeilijk over, en betalen behoorlijk snel uit.
Van mensen bij ons op stal weet ik, dat je je paard niet altijd aan EFO hoeft over te dragen als het dier afgekeurd is. Je kunt hem ook terugkopen, en zo ervoor zorgen dat je erbij kunt zijn als hij in moet slapen, of hem inderdaad zoals iemand hiervoor al zei met pensioen kan of op een weilandje zijn laatste tijd kan doorbrengen.
Je moet het natuurlijk wel goed met hen overleggen, maar ik heb al eens contact gehad met de directeur van de EFO, en ze zijn alleszins redelijk te noemen naar mijn mening.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 09:59

ik zit ook bij de efo.

en heb ze ook nog niet nodig gehad. Ik ben alleen niet voor alles verzekerd en kon daarom mijn paard niet af laten keuren vorig jaar.

Ziekte kosten wordt gewoon teveel met 2 paarden.
ik ben al 8 jaar verzekerd en dat had me dan 8000 gulden gekost. Dat zou ik er ook nog niet eens hebben uitgehaald dan(gelukkig)

Een stalgenoot heeft vorig jaar haar paard terug kunnen kopen van de verzekering, helaas hield ze toen niet veel over.

Een ander verhaal van de EFO heb ik gehoord dat zij een ruiter met een hko paard naar Antoine de bodt hebben gestuurd voordat ze uitbetalen wouden.
Paard is geholpen en doet het nog steeds.

Marlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:23

SamSam.
Geloof mij die 900 gulden is erg makkelijk te halen hoor en dan ben je niet blij als je de rekening krijgt. Ikheb het zelf meegemaakt . 1 dagje kliniek.
Als ik volledig was verzekerd had ik mijn premie voor de eerste drie jaar er al uit gehad.

Dancer_Valou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:34

Ja inderdaad, wij hebben ook al heel wat eurotjes naar de kliniek gebracht het afgelopen half jaar en dan te bedenken dat het om een ''simpel'' kreupelheidsprobleem gaat. Je wil niet weten wat het je kost mocht je paard geopereerd moeten worden en een aantal maanden revalideren.........!

Groetjes Simone

stefanieh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 23:20

Bij interpolis..

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:21

mijn merrie zit bij de onderlinge veeverzekering.
deze heb ik overgenomen vande vorige eigenaar......