Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) en hij ging er achter aan. Het was al 3 weken geleden opgestuurd naar de kwaliteitsdienst ofzo van het bedrijf, maar daar hadden ze nog niks van gehoord... Dus nu hoor ik vandaag of morgen meer!
. Tegenwoordig bewaar ik al mijn voerzakken in mijn schuur met vier katten, nooit meer een muis gevonden...KnedoStables schreef:Bij het transporteren van brokken of muesli met behulp van perslucht vanuit een bulkwagen naar een silo kan het wel eens voorkomen dat de slang ruimer is dan de aanvoerpijp. Deze ruimte kan de chaffeur, wanneer hij geen passende slang bij zich heeft, opvullen met bijvoorbeeld een plastic zak of kranten. Hierbij kan er soms stukken van in de silo geraken.
In de bulkwagen kunnen in het compartimentensysteem ook onderdelen stuk gaan en afbreken welke dan samen met het voeder in de silo belanden.
Uiteraard dient er altijd een kwaliteitscontrole plaats te vinden en voor zover ik weet heb je met GMP altijd een kwaliteitsgarantie omtrend de samenstelling van je voeder.
madamX schreef:dan praat je over grondstoffen, niet over het eindprodukt. Muesli is niet zomaar in bulk op te slaan wegens het gevaar van broei.

Femke16 schreef:Ik bedoel, mogen ze wel even een gratis zak(schoon uiteraard) naar je toe sturen!