Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MaaikeMo schreef:Ben blij dat het weer beter gaat, en dat ze er helemaal bovenop komt..
Vind het overigens wel vreemd dat de dierenarts niet gelijk koliek heeft vermeld, en is gaan opvoelen en met de sonde aan de slag te gaan.
gelukkig is dit in de kliniek wel allemaal gedaan
[***] schreef:Oei Martine, wat een verhaal! Ik dacht tijdens het lezen van de berichten tot die hierboven dat het om Mardo zelf ging... en die heeft echt nog wel een plekkie in mijn hart hoor! Niet dat het minder erg is voor Baronette, die kleine heeft nog een heel leven voor zich. Poeh, even een diepe zucht geslaakt bij de 'gelukkig' die ergens in één van bovenstaande berichten stond.
Heel veel sterkte voor die kleine! Ik hoop dat het weer helemaal goed gaat komen. En dat duidelijk wordt wat er is gebeurd...
(trouwens wel heel leuk om een foto van haar zoals ze nu is te zien! Heb haar toen als veulentje gezien, en sindsdien niet meer. Het lijkt echt een leuk paardje met een mooi koppie te worden zeg!)
[***] schreef:Oei oei, wat een verhalen! Nu hopen dat het goed blijft gaan! Op naar nog meer mooie, energieke foto's van dat mooie paardje.
Ik ben vandaag bij Mardo's neefje geweest: Jazz! Wát een mooie hengst is dat zeg...