Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

].. De DA is al enkele keren eerder geweest voor die kreupelheid, en heeft vastgesteld dat hij enkele dagen rust nodig heeft en verder niks aan de hand. 

] Izzy19 schreef:De pezen zijn toch gevaarlijk hoor, ze hoeven daarom niet warm of dik te staan.
@Mist: meestal zetten ze het paard pas op foto als ze weten waar het probleem zit. Het heeft geen zin om van alles foto's te nemen en dan te gaan zoeken waar het zou kunnen zitten, dan heb je gigantisch veel foto's want het kan van beneden aan de hoef tot boven aan de schouder gaan. En dan wordt het onnodig een heel duur zaakje.
als hij verdoofd tot aan de koot nog steeds niet goed loopt, dan is het voor de hand liggend dat er een probleem in de kogel zit of de pezen. Knie is veel beter doorbloed en makkelijker een probleem te vinden op de tast (warmte) daarbij is er dan ook veel sneller vocht aanwezig. Daarbij komen problemen in de knie of schouder veel minder voor dan de kogel. 

Hoop dat het op wedstrijd wat beter gaat.
De DA is opnieuw wezen kijken, en heeft besloten dat het probleem in de kogel zit, dus heeft hij er vandaag ook foto's van gemaakt. Hij kon me op voorhand al zeggen dat er best kans is dat Geronimo nooit meer wedstrijden mag rijden, of trainen zoals ik altijd doe. Met andere woorden: Geronimo zal een wandelpaard worden.. Stappen en draven, heel misschien nog een stukkie galopperen, maar meer zit er écht niet in!
Mist schreef:Izzy19 schreef:De pezen zijn toch gevaarlijk hoor, ze hoeven daarom niet warm of dik te staan.
@Mist: meestal zetten ze het paard pas op foto als ze weten waar het probleem zit. Het heeft geen zin om van alles foto's te nemen en dan te gaan zoeken waar het zou kunnen zitten, dan heb je gigantisch veel foto's want het kan van beneden aan de hoef tot boven aan de schouder gaan. En dan wordt het onnodig een heel duur zaakje.
Vertel mij aub niets over foto's![]()
als hij verdoofd tot aan de koot nog steeds niet goed loopt, dan is het voor de hand liggend dat er een probleem in de kogel zit of de pezen. Knie is veel beter doorbloed en makkelijker een probleem te vinden op de tast (warmte) daarbij is er dan ook veel sneller vocht aanwezig. Daarbij komen problemen in de knie of schouder veel minder voor dan de kogel.