De stallingkosten worden niet betaald..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Tara_ schreef:Ik heb trouwens nooit geweten dat honing als wondgenezer werkt. Hoe zit dat precies en kun je dat bij mensen ook gebruiken?
Citaat:Honing is al sinds de oudheid in gebruik voor het verzorgen van wonden. Heeft eigenlijk alleen maar voordelen! Is geschikt voor alle fasen in de wondgenezing. Wij hebben een tijdje normale honing gebruikt, om de kosten zo laag mogelijk te houden. In theorie zouden er in normale honing vervuilingen kunnen zitten die weer andere problemen zouden kunnen geven. Hierom kan je beter mesitran gebruiken. dit is op een speciale manier gesteriliseerd. Heb het in de verpleeghuizen en thuiszorg heel veel gebruikt met hele goede resultaten, de artsen die ik adviseerde zijn het zelf ook veel gaan gebruiken en voorschrijven. Type "mesitran" maar eens in op Google en je zult de sites wel zien waar er over gesproken word. bijvoorbeeld http://www.medeco.nl
Joscaa schreef:Honing werkt zeker weten ook bij mensen, wij gebruiken het zelf ook.
Tijd geleden kwam ik met mijn vinger tussen een stalluikje, dus nagel hing er helemaal naast, en nu mist er ook een hoekje uit mijn vinger, maar daar hebben we ook alleen maar honing op gedaan, en ingepakt, verder niks, en dat is nu weer helemaal in orde.![]()
Als de honing koudgeslagen is, kun je het gewoon op plekken etc doen.
Mijn vader:Citaat:Honing is al sinds de oudheid in gebruik voor het verzorgen van wonden. Heeft eigenlijk alleen maar voordelen! Is geschikt voor alle fasen in de wondgenezing. Wij hebben een tijdje normale honing gebruikt, om de kosten zo laag mogelijk te houden. In theorie zouden er in normale honing vervuilingen kunnen zitten die weer andere problemen zouden kunnen geven. Hierom kan je beter mesitran gebruiken. dit is op een speciale manier gesteriliseerd. Heb het in de verpleeghuizen en thuiszorg heel veel gebruikt met hele goede resultaten, de artsen die ik adviseerde zijn het zelf ook veel gaan gebruiken en voorschrijven. Type "mesitran" maar eens in op Google en je zult de sites wel zien waar er over gesproken word. bijvoorbeeld http://www.medeco.nl
Joscaa schreef:Wat er precies mee gaat gebeuren is niet duidelijk, maar ik denk (en hoop) dat ze gewoon bij ons op stal blijft staan. Na 6 of 7 maanden kan je nieuwe papieren voor het dier aan vragen, en is het dus jou eigendom.