Reden van boosheid?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mars_loves

Re: Reden van boosheid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 17:49

Maar is het dan wel normaal dat een paard met singelnijd net zo boos word met aansingelen als wanneer je je hand op de plek waar de singel hoort te zitten ?? ( is mischien beetje domme vraag, maar ik heb nooit een paard met singelnijd meegemaakt.. xD..)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 17:51

Is het altijd of niet, die van mij deed het namelijk als hij last van zijn buik had.

mars_loves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 17:59

Ze doet het altijd.

Barleo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 21:17

Mijn paardje deed dat ook,heb het toen opgelost met de parelli methode dat doe je door de singel op en neer te halen zonder aan te singelen sinds dien heeft ze het niet meer gedaan

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 22:23

mars_loves schreef:
Maar is het dan wel normaal dat een paard met singelnijd net zo boos word met aansingelen als wanneer je je hand op de plek waar de singel hoort te zitten ?? ( is mischien beetje domme vraag, maar ik heb nooit een paard met singelnijd meegemaakt.. xD..)

Mijn paard heeft dit ook. Heeft te maken met een slecht passend zadel en te strak aansingelen. Hierdoor verkramt de de spier onderaan de borst (deze loopt onder de buik door) en staat deze constant aangespannen. Oplossingen: laat een goede fysio en een msfc komen. De eerste om te kijken welke spieren er zijn aangedaan en deze te behandelen de tweede om het zadel te behoordelen.