Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

. Maar dat kan misschien per regio verschillen dan. Yinari schreef:Bij ons in de kring moet het twee keer per jaar. Maar dat kan misschien per regio verschillen dan.
Bertvr: je kunt het atijd proberen toch? En anders weten ze misschien wie je anders moet bellen. Succes! Hopelijk valt het allemaal wel mee!
Yinari schreef:Alle paarden moeten een basisenting hebben. Zonder basisenting zal de immunisatie niet altijd volledig verlopen.
Het is wel heel erg balen zo! Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het bij het shetlanderstamboek geregeld is, maar als je wedstrijden rijdt moet je twee maar per jaar enten, is dat voor keuringen niet ook zo?

). In onze kring is het wel verplicht, maar dat zal dan puur regionaal zijn. Yinari schreef:Oké, dat zijn dus de landelijk geldende regels (ben ik weer wat wijzer). In onze kring is het wel verplicht, maar dat zal dan puur regionaal zijn.
Edit: He bah! duurt het weer twee dagen langer. Daar krijg je toch de zenuwen van.
Dat gedoe met die pony's afentoe....je zou ze dr uitgooien!

Citaat:jah idd! grr! Dat gedoe met die pony's afentoe....je zou ze dr uitgooien!
crossmonster schreef:Ik zou de keuring afzeggen en opnieuw enten.
Zorg dat je de papieren in orde hebt !!
Avelienvd schreef:Dan heb jij vreselijk veel mazzel gehad!
Citaat:06-01-07 EQUILIS EQUENZA
09-01-08 DUVAXYN