Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Maar ik begrijp je redenering wel.Solleke_Noah schreef:Momenteel is doodongelukkig nog niet aan de ordeMaar ik begrijp je redenering wel.
edit: het lastige is ook dat wij natuurlijk wel aan de toekomst kunnen denken, en wat is dan "maar" 5 maanden op de (hopelijk) 20 jaar die hij nog voor zich heeft? Maar dat kan je een paard helaas niet duidelijk maken..
Nagyl schreef:Urielle schreef:Dat zou ik dus echt niet plaatsen hier Shabbay, buut is in Nederland een verboden middel en de boete erop is niet misselijk.
Het werkt wel als een tierelier trouwensmaar idd een heel heftig middel (is ook niet voor niet verboden in Nederland)
buut is bij mij (in het zuiden) makkelijk te regelen...
shabbay schreef:..uhm ik kreeg het gewoon van de kliniek mee. Kwam er pas twee jaar later achter, toen de osteopaat langs kwam dat het niet mocht. (osteo was bezig met een onderzoek naar het effect van medicijnen op de organen). Maar ben blij dat ik het heb kunnen gebruiken.
Maar als de AID erachter komt ben je wel de sjaak en je DA ook, dus never dat ik deze info op het internet zou zetten

Jambolover schreef:Hallo iedereen
Ik kom hier niet vaak op maar via men vriedin wist ik dat er hier een topic over men shet was. ik ben namelijk de eigenares van dit ongelukkig voorval :/
Dank u allemaal voor diegene die me hier al gesteund hebben en die er mee in geloven! Het zal een hele zware periode worden, zowel voor Emir'ke als voor mij.
We stonden nu al redelijk ver met lessen te nemen voor vrijheidsdressuur en dit zal nu allemaal verwateren. Maar dit is natuurlijk het minste van men zorgen. Ik ga me nu vooral concentreren op 'ja-schudden', voedselweigering, flemen en kusjes geven... als vrijheidsdr. dan. Om toch nog iets te kunnen doen met hem.
Verveling is het laatste wat ik wil voor hem, en ga dus nog meer tijd doorbrengen met hem dan ik normaal deed. Wat ook al veel was. Ik bedoel gewoon eens bij hem men lessen leren of eten enz.
Kben volop aan het sparen voor 2de DA, zeker voor een foto. Niemand enig idee hoeveel dit me zou kosten? Ik weet dat het veel zal zijn maar kwil gewoon al een gedacht hebben...
Eten doet ie nog heel goed, zijn hooinet en mand met hooi is altijd op en vind ik super. Zijn recreatiemengeling eet hij ook goed. Hij is ook veel liever vind ik, geeft me likjes (wat ie voordien nooit of bijna nooit deed). Mja zal ook zijn omdat het beestje weet dat er iets mis is. Aangezien ik de laatste dagen echt constant aan het wenen was.
Maar kom, kga stoppen want kan nog uren doortypen.
ps. ik snap dat sommigen zeggen inslapen, maar dat vind ik nu echt iets te cru. Beestje heeft voor de moment echt geen pijn, hij kan dagen hebben zei DA dat hij eens minder is maar daarom ook die pijnstillers en die rust die hij krijgt in stal. Hopen dus
Solleke_Noah schreef:Het is gewoon dat hij amper pijn lijkt te hebben? Hij is vrolijk (zoals in: oortjes naar voren, goed eten, praatjes hebben tegen mijn paard), als je het vraagt loopt hij mee (bij het voordraven voor de DA), dus dan is inslapen toch wel erg drastisch?